Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis og uforpligtende udkast til webside eller webshop!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg har relanceret NuvoMedia med et helt nyt koncept. Jeg bygger nu hele virksomheden på et no cure, no pay-koncept, der betyder, at du ikke skal betale en øre, hvis ikke du er tilfreds med det udviklede udkast. Dertil er det også en del af mit koncept at levere det første udkast indenfor 7 dage.

I forbindelse med relanceringen vil jeg gerne udbyde et tilbud herinde, hvor I har mulighed for at få designet et gratis og uforpligtende udkast til en ny webside eller webshop. Hvis ikke du er tilfreds, så betaler du ikke en øre, men hvis du er tilfreds, så lyder prisen på 2495 kr. ekskl. moms, hvilket er en besparelse på 1000 kr. ekskl. moms ift. normalprisen.

Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke ønsker noget debat i denne tråd, da det er en tilbudstråd. Jeg kan kontaktes på mail@nuvomedia.dk!

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan i øvrigt ses et udpluk af mine referencer her. Hvis du skal have udviklet et gratis og uforpligtende udkast til din webside eller webshop, så kan jeg kontaktes på mail@nuvomedia.dk.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager 5 mere ind, inden jeg lukker dette tilbud ned. Hvis du ønsker at få udformet et gratis og uforpligtende udkast til din nye webshop el. webside, og have muligheden for at købe det for kun 2495 kr. ekskl. moms, så er det nu du skal slå til! Kontakt mig på mail@nuvomedia.dk!

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igen plads til nye kundeprojekter, så ønsker du en ny og professionel hjemmeside eller webshop, så giv lyd fra dig. Jeg kan kontaktes her på Amino eller på mail@nuvomedia.dk. Og husk; du betaler kun, hvis du er tilfreds. Prisen lyder fortsat på 2495 kr. ekskl. moms.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestemt mig for, at skyde gang i dette tilbud igen, så hvis du ønsker en ny og professionel hjemmeside eller webshop, så giv lyd fra dig. Jeg kan på mail@nuvomedia.dk. Og husk; du betaler kun, hvis du er tilfreds. Prisen lyder fortsat på 2495 kr. ekskl. moms.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)