Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Epay/ecwid store

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

Jeg har lavet et post igår, og nu prøver jeg igen!

Jeg har en Ecwid store sat op på facebook/ eller kommer snart. Jeg vil sælge produkter i alm. salg men også som et abonnement. Mit spørgsmål går så på flg: 

Har kigget på aMember.com som kan håndter mine abonnementskunder. Men det virker ærlig talt en smule forvirrende for mig. Kan jeg ikke få lavet et betalingsmodul som kan sættes op med Epay, hvor den automatisk lagre oplysninger om kunden har tilføjet et abonnement for 3,6,9 eller 12 måneder. Og hvor den så automatisk går ind og trækker pengene her måned. Er det virkelig meningen at man skal have endnu et system som tager sig af dette. Har snakket lidt med Epay, og de henviser blot til aMember er det system de anbefaler. Men synes bare det er endnu mere forvirrende, at man skal have sit eget Store system, (mit tilfælde Ecwid) Så er det også Epay admin system, og til sidst aMember. Det virker sgu en kende uoverskueligt med alle de forskellige systemer man skal logge ind og ud af hele tiden. 

Er det bare mig som er helt blank hvad andgår det tekniske i dette. !! 

Håber en venlig sjæl kan sætte mig ind i det her, og evt. komme med en bedre løsning på mit problem. 

Mvh. Jonas Bonde Nielsen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Sorry for at genoplive et gammelt indlæg, men fandt du nogensinde en løsning?

Jeg sidder pt. og arbejder på en epay-integration til Magento, så vil gerne høre lidt om andres oplevelser med abonnement.

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)