Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid tager det at blive godkendt med Paymill?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Efter paypal ikke længere tager mod kreditkort uden kunden skal have en paypal konto, har jeg oprettet en paymill konto.

Jeg udfyldte den ansøgningen i går, men har stadig ikke hørt noget fra dem. Det er meget akut jeg mangler.

Derfor vil jeg gerne høre fra andre paymill brugere hvo lang tid der gik fra i oprettede jer til i begyndte at kunne tage i mod kreditkort.

Takker !


Evt nogle der kender et andet sted vi kan oprette hvor vi så kan tage imod kortbetalinger meget meget hurtigt ? 

Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har virkelig brug for Amino brugernes hjælp.

Som det er lige nu kan jeg kun tage imod ordre hvis kunden har en paypal konto.

HJÆÆÆÆÆLP ! 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogle tager det få dage, vi har ventet en måned nu. Med korrespondance frem og tilbage, jeg er ikke overlykkelig for dem. Begynder så småt at overveje https://www.braintreepayments.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har selv været igennem oprettelsen af Paymill. Det tog mig cirka 3-4 uger fra start til slut. Skriv endelig til dem - de er meget behjælpelige. :)

Dog har jeg aldrig fået sat Paymill op på min webshop, da jeg kørte oprettelse hos NETS sideløbende.

God aften

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Mener at have læst, at det kan tage et par uger. Er ikke helt sikkert :)

Men hvis du ønsker et andet alternative i fremtiden, så tag et kig på Select Nordic. Måske er det noget for dig ? :) Skriv dig op her: www.SelectNordic.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi lavede vores løsning var vi oppe at køre, og kunne modtage betalinger efter ca. 1 uge - og så kunne vi indsende de resterende ting efterfølgende, dog grundet af branche type, valgte vi at skifte væk fra Wirecard bank til Acceptance Bank (Lufthansa) - da vi kunne få bedre vilkår gennem Paymill den vej.

Men hvis man bare sender alt det info man kan (underskrevet af bank folk f.eks.) - Så går det utrolig hurtigt.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)