Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny inden for branchen søger gode tips og råd! Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har nu haft i tankerne at jeg vil  starte min egen lille webshop/virksomhed

Jeg havde i starten et udgangspunkt i at sælge mobil covers men har hurtigt fundet ud af at det er en overfyldt branche med RIGTIG mange konkurenter. Har derefter tænkt på, at sælge fodbolde eller computertilbehør f.eks. mus, USB mm. Problemet er ihvertfald med hensyn til fodboldende at man som minimum skal købe omkring 1000+ bolde hjem adgangen. Da mit start kapital er begrænset og jeg vil gerne have et forholdsvist bredt udvalg, har jeg svært ved at komme på nogle gode ideer. Nogle gode råd til hvad jeg ellers kan sælge? 

MvH David. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Som udgangspunkt synes jeg helt klart det er fedest at sælge noget på sin webshop som man selv interesserer sig for og selv synes er fedt. Det gør det hele meget sjovere :-) Derudover er det altid en mulighed at finde en niche indenfor en kategori af produkter og have et stort udvalg af dette, hvor du på den måde kan differentiere dig fra de mange andre på markedet.

/Martin 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin tusinde tak for dit svar. Som udgangspunkt har jeg prøvet at finde ting som jeg selv interessere mig for. Går ud fra at du kender lidt til market har du nogen erfaring med salg af computertilbehør? eller andet i den duer. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har erfaring inden for salg af gadgets og mobiltilbehør, som er et marked med rigtig mange andre. Men hvis man som sagt finder en niche inden for en produktkategori er der stadig mulighed for at differentiere sig fra de andre. Dog er der selvfølgelig også andre muligheder man kan gøre dette på - mulighederne er mange. Derfor skal man ikke altid skræmme af, at der er mange på markedet :-)

/Martin 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen tak for dine hurtige og behjælpelige svar :)

Har du nogle konkrete hjemmesider hvor du bestiller dine vare fra hos pålidelige leverandøre? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere hjemmesider, hvor det er muligt at kontakte leverandører såvel danske som udenlandske: Trademen.dk, XLtraders.dk, Alibaba.com og en hel masse andre. Dog er det forskelligt hvor pålidelige leverandørerne er på Alibaba, da det er en masse forskellige samlet - så det handler om at finde de rigtige.
Men google dig frem der er mange flere :-)

/Martin 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Whoo Copenhagen Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Davidpfeffer:
Jeg har nu haft i tankerne at jeg vil  starte min egen lille webshop/virksomhed. 

Hej David.

Jeg ejer en virksomhed der hedder Whoo Copenhagen, som hjælper nye iværksætter som dig.

Vi hjælper så du kan få den bedste start på din virksomhed.

Vi hjlæper både med rådgivning og grafisk design, visitkort og alt andet i tryk. Så sammen med os kan du få den bedste start.

Du kan jo lige tjekke http://whoocph.com gå ind under WHO IS WHOO der står mere om hvad vi kan gøre for dig.

Vh Dan Sørensen
Whoo Copenhagen 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for dit svar. 

Jeg er selv i gang med uddannelsen web-integrator så den klare jeg helt selv :) ellers mange gange tak!

MvH David 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Whoo Copenhagen Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i orden. 

Håber alt vil går dig godt med det. 

Skulle du støde på bump på vejen kan du altid kontakte os.

Mail: kontakt_whoo@outlook.dk
Web: www.whoocph.com

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Du burde ikke overveje hvilket produkt du skal sælge, men i stedet hvilket behov du kan dække..

Du ved ligeså vel som jeg at der er massere af produkter at købe og du kan starte en uendelig kamp om at skyde produkter ud på markedet indtil  nogen måske gider købe dem.. Problemet ved en foldbold, USB, cover til telefon ect. er at det behov er 'over udbudt'

Under alle omstændigheder, uanset om din kapital er begrænset eller ej, så burde du finde dit marked og kunde segment inden du finder en række produkter du på forhånd vil sælge. Lad os sige du finder et behov du kan dække hos en stor/mindre gruppe mennesker, derfra vil dit job være at imødekomme og overgå kundens forventninger bedre end konkurrenten, det er marketing i en nøddeskal

Jeg håber det gav god mening

Venligst


Side 1 ud af 1 (10 indlæg)