Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eDocPrinter (Udskrivning til PDF) og C5

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle kunder der benytter programmet eDocPrinter PDF til udskrivning af PDF fra C5/Navision. Det er programmet rigtigt godt til, da man kan sende kommandoer til det fra det program man udskriver fra.

Nu er jeg i en situation, hvor der skal installeres nye servere. Kunden købte opdateringsabonnement, men et par dage efter mistede de alt kontakt til firmaet, og det ser umiddelbart ud til at det er lukket, så det med at få licensnøglen til nyeste version (nyeste version er installeret), er så selvfølgelig nok ikke en mulighed.

Er der nogen der ved om firmaet er lukket, blevet overtaget eller andet ?

Er der nogen der kender til tilsvarende programmer, som er bedre/mindst ligeså godt ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet bag eDocPrinter er ITEK, du kan læse mere på www.iteksoft.com

Du kan bruge Licenskoden til flere versioner, så mon ikke den "gamle" kode virker på den nye version, du skal naturligvis slette de gamle installationer

MVH

Kim

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Den gamle licenskode virker netop ikke til den nyeste version. Der skulle købes en supportaftale. Den blev købt og betalt og så hørte de ikke mere fra firmaet.
Det er selvom de skrev/ringede. Så nu har de gammel licens og nyt program og kan ikke komme videre.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget på ITEKsoft hjemmesiden ?

Ingen kontaktoplysninger om firmaet, kun en formular. Nyeste nyhed er fra 9. august 2013, altså over 1 år siden. Den ligner i øvrigt noget fra år 2000.
Virker ikke som om at firmaet eksisterer....

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt se at den ikke virker særlig opdateret, men jeg har da så sent som i sidste uge købt licenser uden problemer.

Jeg bruger version 6.83 jeg ved ikke om der findes nyere, men den virker fint både med Windows 7 og 8 uden problemer.

Kim

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev til ITEKsoft, og allerede her til morgen var der svar. Så nu bliver der fundet en løsning på problemet. Tak for hjælpen :-)
Så selvom deres side ikke er opdateret, så er der liv :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)