Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgning til leverandør - indhold?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer. 

Jeg har fundet frem til en virksomhed der kunne være en fremragende leverandør til min kommende webshop, hvad angår produktudvalg og deres hurtige leverance. 

Jeg har fået lov til, at sende en mail, hvor i jeg beskriver min vision for webshoppen. Simpelthen for at se om mine ønsker kan matche deres kundskaber.

Jeg har i tanke om benytte dem via dropshipping.

Har i nogen ting, som i synes, skal med i denne ansøgning? Hvad ville i tage med og hvor meget? Skal jeg bare nævne, at jeg kunne tænke mig dropshipping eller skal det uddybes yderligere?

Nogen grove skitser derude man kan følge, så det bliver bygget godt op?

Mvh. NKR 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der tale om en dansk eller udenlandsk leverandør?  

Du bør nok forvente at mange leverandører ikke gider sådan noget som dropshipping - personligt tvivler jeg faktisk på at de kender ordet dropshipping.

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Der er tale om en dansk virksomhed. Hvis ikke den største, så en af de største indenfor den pågældende produktgruppe. 

De producerer selv deres produkt og har en webshop tilknyttet. Men deres produkt er også andre finde andre steder :)

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Acceptere leverandøren dropshipping og vil deres hurtige leverance være det samme i så fald? - vurder om det er afgørende eller 'nice to have', hvis det er tilfældet så undvær det.

En grov skitse,- ja du kan lave en forretningsplan. Det er selvfølgelig afgørende og vil give dig en masse god viden til at reflektere og give de nødvendige svar til vision for forretningen samt strategi og et groft tal estimat. (når jeg tænker strategi er det, hvad du gør, når du vil have din virksomhed til at bevæge sig i en bestemt retning)

Startvækst har bla. lave et rigtig fornuftig template du kan bruge til at reflektere
 - http://startvaekst.dk/forretningsplan

Venligst

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)