Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsamling af TP anmeldelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino,

Til alle jer netbutik ejere, der sender TrustPilot bedømmelses mails ud til kunder - hvad gør i, for at samle flest mulige anmeldelser ?

Som det ligger nu, kan jeg få ca. 2% til at skrive en anmeldelse på TrustPilot - trods en hurtig levering, og hvad der ellers hører med. Er det normalt ? Sender ofte hundredevis af TrustPilot mails ud, med ganske få anmeldelser til følge. Hvis der derimod er lavet den mindste fejl på en ordre, så er den dårlige anmeldelse der i samme sekund.

Det skal siges at jeg ikke kører med konkurrencer og lignende, for at få anmeldelser - så vidt jeg kan forstå hos TrustPilot, er det heller ikke lovligt ifølge deres reglement.

Hvis der sidder en god designer derude, så er jeg villig til at betale, for en KICKASS TrustPilot mail :-)

Lad mig høre omkring jeres erfaringer...

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mads!

Jeg tror det er en god ide at gå meget personligt til sagen når det handler om disse anmeldelser.

Først sørger du selvfølgelig for god service, hurtigt levering osv.

Når varen er blevet leveret venter du 1 til 3 dage, og så skriver du blot til dem hvad de synes om varen, service osv.

Hvis de så skriver tilbage at de har været tilfreds med det hele, så tror jeg lettere du kan overbevise dem om at skrive en anmeldelse, da de måske har set det mere som tjeneste for en ven, end en ydelse for en virksomhed, men bare mit bud.

Hvis du ikke forstår hvad jeg mener, så skriv endelig en pm.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken interesse har dine kunder i at anmelde på TP? :-)

For at forstå dine kunder, så skal du tænke som dine kunder.. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)