Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af emballage

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der en der kan hjælpe mig med en god kontakt til en dansk virksomhed der forestår salg af hård plastemballage produceret i f.eks. Østen? 

Helt konkret har jeg et behov for noget emballage i hård klar plast, der skal produceres i et specifikt mål jeg har behov for. Derudover skal der "indarbejdes" et logo i plasten samt noget materiale til at pakke i inde i emballagen. 

Årsagen til at jeg ønsker en dansk virksomhed, er at jeg foretrækker kommunikationen på dansk, samt at det også er den danske virksomhed der er ansvarlig for at sikre, at det jeg modtager er korrekt udviklet mv. Årsagen til, at det skal være fra Østen, er udelukkende fordi, at jeg forestiller mig, at det er markant billigere end en dansk producent. Men er der en der kender en god producent, så er jeg naturligvis meget interesseret i at høre det.

Det kan i øvrigt godt være, at er der en virksomhed der har forskellige modeller af plastemballage på hylden, så kan man godt forestiller sig, at jeg kan tilpasse mig.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Du skal vaere meget velkommen til at sende mig en mail omkring hvad du mangler paa: kasper(a)adcmolding.com

Mvh.
Kasper 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv MC Emballage - www.mcemballage.dk. De har over 10.000 varenumre, og jeg ved, at de får produceret efter dine ønsker og behov. Jeg bruger dem selv.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Mange tak for svaret. 

Jeg skal dog lige være sikker på din mailadresse, Er den kasper@adcmoding eller adcholding?

Mvh. Thomas

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Mange tak for dit svar.

Jeg har været inde og lure på deres side. Umiddelbart ligner det primært papemballage, men jeg giver dem et kald og ser hvad de siger. 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange stk. emballage er det du skal bruge? skal de være fødevaregodkendt?

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Potentielt kan det være rigtig mange (det er det jeg håber på), men i første omgang skal det bruges som emballage til noget prototype af helt andet materiale. 

Det skal ikke være godkendt til fødevarer. Jeg forestiller mig umiddelbart noget temmelig hård og lidt tyk klar plastic. 

Jeg er fleksibel på målene, men noget i stil med h: 8 B: 12 cm. D: 5 cm. 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtigt mange er altså ikke noget svar som en producent kan bruge til noget som helst.  for noget er 1.000 stk.  rigtigt mange.   Skal du til at have lavet støveform snakker vi rigtigt mange penge og et stor stk antal.  100.000 stk. eller mere.

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i, at "rigtig mange" er en variabel størrelse. Udfordringen er, at jeg i første omgang ikke kan komme det så præcist, da det hele afhænger af afsætningen. Det kan blive 5 eller flere millioner.

Det produkt jeg har udviklet er meget apropos lavet i støbeforme, så jeg ved, at det er en bekostelig affære. Derfor vil jeg helst, at jeg kan finde et produkt, der allerede ER en form på. Det er ikke afgørende for mit produkt, at det er skræddersyet til mig, da det - trods alt - kun fungerer som emballage. 

I første omgang har jeg brug for at finde et "standard" produkt, som jeg kan tilpasse til mit produkt / min prototype, når jeg skal ud og forklare / sælge. 

Håber at det giver mening.

Er du producent af emballage?

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du!

Jeg har et stort netværk at faste samarbejdspartnere i Tyrkiet indenfor stort set alle typer varer - alle mine samarbejdspartnere er grundigt studeret og valgt ud fra kvalifikationer, kundetilfredshed samt priser - de er alle sammen 100% loyale.

Desuden er Tyrkiet med i en handelsaftale med EU, hvilket gør at du slipper for diverse skat og moms afgifter. Som du jo ikke kan slippe for hvis du får fra blandt andet de asiatiske lande.

Jeg udarbejder det bedste setup som både indeholder producenten og speditører sådan at du får din vare leveret ved døren. Jeg udarbejder et skrædder syet setup ud fra dine behov, og når det samlede setup er overdraget til dig så har du den direkte kontakt til leverandøren - igennem mig.

 

 

Ønsker du en snak om hvad og hvordan jeg kan hjælpe dig er du velkommen til at kontakte mig.

(

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)