Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af xxxxxx

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - Du har nok ret i din pointeWink

Glemte nok lidt min plads, når man sådan helt uforpligtende og uformelt sidder og skriver herinde

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Advokat Rikke Wagenblast Sørensen:

Ok - Du har nok ret i din pointeWink

Glemte nok lidt min plads, når man sådan helt uforpligtende og uformelt sidder og skriver herinde

Og DET skal der bestemt være plads til. Så skal du bare passe på med hvilket navn du benytter!

Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:

Carsten Kvist:

Så udskriver du bare din dokumentation på at du her forsøgt at henvende dig, og så laver du en indsigelse i din bank.

Enig!

Men inden du gør det, så bør du måske lige give dem ugen ud. Det kunne være pga sygdom eller sommerferie, at de er lidt bagud...

Tjaaa.. Måske... Tror nu ikke den holder, når en virksomhed af den størrelse ikke engang vil svare på henvendelser!

Jeg er dog lidt i tvivl om, om man overhovedet KAN lave indsigelse, før de 30 dage er gået... - Men det ved banken.

Jeg ved ik, hvem firmaet er, så mit indlæg var bare generelt :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Advokat Rikke Wagenblast Sørensen:
Vedr. tilbagebetalingspligten skal den erhvervsdrivende tilbagebetale en eventuel modtaget betaling uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor den erhvervsdrivende modtager meddelelsen om fortrydelsen. Bestemmelsen skal dog ses i sammenhæng med stk. 4, hvoraf det fremgår, at den erhvervsdrivende kan tilbageholde beløbet, indtil varen er modtaget retur, eller indtil forbrugeren har fremlagt dokumentation for, at varen er returneret, alt efter hvilket tidspunkt der er tidligst.

Her er stk. 4 jo MEGET interessant. Dette vil i praksis ALTID komme i spil, da den erhvervsdrivende jo nu skal beregne en eventuel værdiforringelse - Dette er jo ikke muligt uden at have varen i hånden. - Her er vi dog enige om, at i dette tilfælde, hor jeg går ud fra der er tale om en ny iPhone, der ikke engang er pakket ud, kan der jo ikke være megen værdiforringelse. - Der KAN jo dog være noget, hvis æsken er ødelagt! - Da denne jo sikkert ses som en væsentlig del af varen!

En lille note til dine gode indlæg, jeg er løbet tør for stjerner for idag, så du må nøjes en ros i form af en sætning, så er det kun produkter, som har været brugt, som er omfattet af reglen om værdiforringelse. Ubrugte produkter der returneres, skal altid refunderes 100%, ligesom tidligere...
Men ellers er jeg 100% enig med dig!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak Fashion-Seller.

Det er dejligt at få ros - og som nystartet selvstændig med alle de praktiske og uvante gøremål, som det medfølger, så kan jeg såmænd også have behov for dette skulderklap. Så virkelig mange takYes

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)