Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for 100% ærlige råd omkring start af webshop med tøj

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin, her har du en eksempel på en vellykket nicheshop. 

Bedre kan det ikke blive. Prøv og se, om du kan gøre det på samme måde!

http://www.sortesokker.dk/

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du leve af det? Så er mit bud at du ikke skal starte op. Konkurrencen er benhård og du skal du have MANGE penge for at starte op.

Vil du have det som hobby ved siden af et andet arbejde, så starter du bare op. Der kan ikke ske andet end at du mister nogle lærepenge :-)


Jeg har ikke haft egen webshop, så det er bare mit bedste bud 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mener at 100.000 er mange penge at starte ud med i sådan en branche bør du måske begynde at regne lidt på tallene for indkøb af produkter.

Lad os sige at du vælger udelukkende at sælge "herre bukser". Avancen på disse produkter for mellem kendte mærker, er vel omkring 2.25 hvis man ikke har mulighed for at købe store mængder. Et par almindelige herre bukser i ordentlig kvalitet fra et kendt mærke starter vel omkring de 800,-. 

Så lad os sige at du har en indkøbspris på omkring 340,- ex moms. Du skal bruge 5 forskellige str. af disse bukser og ønsker blot 5 par af vær størrelse. Dette giver faktisk hele 10.000,- inklusiv moms i indkøb for blot 1 produkt fra 1 mærke. 

Nu kan du nok godt se at 100.000 med webshop, marketing og alt det andet hurtigt render op. 

Jeg vil råde dig til at gå efter en niche hvor der er rimelig indkøbspriser(billiger produkter end bukser). Således at du kan tilbyde et sortiment der virker acceptabelt for dine kunder. 

Angående sokker så ejer en af mine studiekammerater http://billigesokker.dk/ som er hen HELT fin forretning skulle jeg sige ;) men igen, nok et svært marked at komme ind på. 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:

Fashion-Seller:

Kan du ik skrabe minimum et par millioner sammen, så er det en dødfødt ide, sorry to say... Og det var et ærligt svar :)

Hvis du vil drive en tøjwebshop, så skal du tilbyde gratis fragt frem og evt tilbage. Det kræver god volumen, hvis du bare vil have nogle ok priser... Ud over dette har mange mærker store krav til indkøb, dvs der skal lægges mange penge ud, hvis du vil igang...

Så med dit sparsomme budget, så bør du 100% kigge dig om efter noget andet, som du kan starte, det vil du få meget mere ud af både personligt, men sikkert også økonomisk...

Jeg regnede lidt med du ville svare på dette spørgsmål og mange tak for dit svar :) kan godt høre på det hele at jeg skal se mig om efter en anden branche.. Skal man virkelig også smide så mange penge efter feks sokker eller undertøj? eller er der begrænset indtjening på sådan noget? 

Nej der er du nede i en nicheshop, men det kræver alligevel en hel del penge, hvis du vil starte noget seriøst op. Folk forventer et godt udbud af varer, især hvis det er noget, som du på sigt gerne vil have giver overskud. Desuden er konkurrencen også hård her, både fra nicheshops, men også fra de store giganter...

Mit bedste bud er, at du prøver at tænke lidt nærmere over, hva det er, som du gerne vil... Det er ik umuligt, at begå sig med sokker eller undertøj, men der er bare mange andre nicheområder, hvor det er meget lettere at komme igang, hvor konkurrencen er langt mindre, og hvor du ik skal investerer rigtig mange penge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Mit bedste bud er, at du prøver at tænke lidt nærmere over, hva det er, som du gerne vil... Det er ik umuligt, at begå sig med sokker eller undertøj, men der er bare mange andre nicheområder, hvor det er meget lettere at komme igang, hvor konkurrencen er langt mindre, og hvor du ik skal investerer rigtig mange penge...
Nu er det ikke for at være doven eller noget men har du et bud på hvilke brancher man så burde kigge nærmere på?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:

Fashion-Seller:
Mit bedste bud er, at du prøver at tænke lidt nærmere over, hva det er, som du gerne vil... Det er ik umuligt, at begå sig med sokker eller undertøj, men der er bare mange andre nicheområder, hvor det er meget lettere at komme igang, hvor konkurrencen er langt mindre, og hvor du ik skal investerer rigtig mange penge...
Nu er det ikke for at være doven eller noget men har du et bud på hvilke brancher man så burde kigge nærmere på?

Jeg vil hellere vende den om, og at du bruger f.eks resten af ugen på at tænke. Derefter sender du mig en PB herinde, med hvilke produkter, brancher og interesser du har. Så skal jeg nok se, om jeg har et eller andet spændende i baghovedet indenfor dette. Men nævn kun noget, som du synes er spændende, for trust me eller kører du død i det! Been there done that selv!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)