Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO / hostingspørgsmål

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Skaarup:

Du skal i øvrigt ikke regne med at Google måler sideloadhastigheder, som du beskriver. Lige nu er det snarere via Google Toolbar og sandsynligvis også snart via Google Analytics, hvilket betyder at hastighedsmålinger sker fra brugernes browsere.

Jeg ved intet, jeg ved bare de laver timings når deres bot indexere - om de bruger disse data til noget ved jeg ikke (Det ville jeg gå ud fra, fordi Google må være smarte nok til ikke at indsamle data som de ikke bruger), og jeg ved deres bots er geotargeted også, da de google bots der indexere mine sider kommer fra Holland og Irland generelt.

Men ellers ved jeg intet Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Jeg har lige snakket med dem fra siteground og fandt så ud af at sitet faktisk ligger i amsterdam, så det skulle vel være ok? eller ligeså godt som at være hos en hurtig dansk host?

Hvis jeg flytter mit .dk domæne over til dem, så gætter jeg på at min SEO/score bliver påvirket positivt ligesom mit .se domæne gjorde, eller hvad siger du/I?

Jeg fik anbefalet siteground fordi de havde meget hurtige servere til en fornuftig pris og meget andet.
Tak for alle de gode svar til jer alle. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:

Hej Lucas

Jeg har lige snakket med dem fra siteground og fandt så ud af at sitet faktisk ligger i amsterdam, så det skulle vel være ok? eller ligeså godt som at være hos en hurtig dansk host?

Hvis jeg flytter mit .dk domæne over til dem, så gætter jeg på at min SEO/score bliver påvirket positivt ligesom mit .se domæne gjorde, eller hvad siger du/I?

Jeg fik anbefalet siteground fordi de havde meget hurtige servere til en fornuftig pris og meget andet.
Tak for alle de gode svar til jer alle. 

Det skulle være helt fint at den ligger i Amsterdam - og er ligeså godt som at være hos en hurtig dansk host (En dansk host kan selvfølgelig have en anden mening). Eller dem der går meget op i at deres side ligger i samme land som de bor i. Men ellers ingen problemer.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ok super.

En helt anden ting.
Jeg har nu over selve hjemmesiden til siteground og mangler nu dns/navneserver.

Jeg fik at vide at jeg bare kunne pege på navneserverne men at de skulle være fra DK-hostmaster.

Det ser ud til at jeg muligvis kan gøre det selv, men der står noget om at det ændre lidt på det hvis navneserverne ikke er .dk?

Skal man skrive de nye navnesere inde under "redeleger domænenavn" ?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

For at redelegere et .dk domæne, går du bare til dk-hostmaster.dk trykker på 'redeleger domæne' skriver i første boks dit domæne, og i nummer 2 boks, den første navneserver fra siteground - så klikker du næste - og den burde gerne bede dig om at godkende redelegeringen.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ok. der er ingen problemer i at de har en ikke-dansk-server?
hvad med den anden navneserver? jeg har fået to navneserver som der skal peges på? 

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

de skriver:

Bemærk, at domænenavnet skal være oprettet på de nye navneservere, før du kan bestille en redelegering.

Nedenfor skal du indtaste domænenavnet, som du ønsker at redelegere og navnet på den primære navneserver, du ønsker at flytte domænenavnet til.

Navnet på den primære navneserver, skal du have oplyst af din nye udbyder.

Tip til navneserveransvarlige: For at sende os en anmodning om redelegering automatisk, evt. direkte fra en browser, skal du i din URL angive følgende parametre:

  • Domænenavnet: domain=my-domain.dk
  • Primære ns-navn: nameserver=ns.dnsprovider.dk
  • Bekræftet: submit=Bekr%E6ft
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:

de skriver:

Bemærk, at domænenavnet skal være oprettet på de nye navneservere, før du kan bestille en redelegering.

Nedenfor skal du indtaste domænenavnet, som du ønsker at redelegere og navnet på den primære navneserver, du ønsker at flytte domænenavnet til.

Navnet på den primære navneserver, skal du have oplyst af din nye udbyder.

Tip til navneserveransvarlige: For at sende os en anmodning om redelegering automatisk, evt. direkte fra en browser, skal du i din URL angive følgende parametre:

  • Domænenavnet: domain=my-domain.dk
  • Primære ns-navn: nameserver=ns.dnsprovider.dk
  • Bekræftet: submit=Bekr%E6ft

Du skal spørge siteground om DNS zone er oprettet på deres navneserver (som du har fået udleveret af dem).

DK-Hostmaster indtaster du kun 1 navneserver, så finder den automatisk den anden.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ok perfekt.

Mange mange tak.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)