Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Build a car

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu ikke at folk, butikker eller hjemmesider med 3d printere er konkurrenter til netop dette produkt, det ville svare lidt til at regne systuer som konkurrenter til butikker der sælger tøjbamser,

Jeg syntes ideen er genial - men som der bliver nævnt længere oppe må udfordringen være at få produceret delene så de passer sammen til en lav pris. Build a bear syntes jeg var dyre, men der var altid kunder i butikken.

Held og lykke med din spændende ide

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Orthmann Bitsch:

Hej alle! 

Jeg har gået med en idé i et par år nu. For to år siden var jeg med min lillesøster i Build a bear, da jeg stod i butikken, tænkte jeg på, hvad med alle drengene? Skal de ikke også have glæde af at sammensætte deres helt eget, helt fra bunden ligesom med bamserne fra "Build a bear". 

Derfra kom ideen om Build a car... Jeg tænker lidt noget i retning af, at man vælger, hvilken form og farve som bilen skal have, derefter kunne man bygge videre på den i form af fartstriber, hjul, fælge etc. man har altså mulighed for til enhver tid at tilpasse sin bil til lige den, man ønsker sig.

Jeg ønsker med dette indlæg at høre jeres mening om min idé. Er det noget jeg skal går videre med? Skal jeg raffinere idéen lidt mere?

Ser frem til konstruktiv kritik;-)

Frederik O Bitsch  

Nu ved jeg ikke om du har prøvet at købe en ny bil, men er det ikke nogenlunde sådan det plejer at foregå... man vælger interiør, farve, features ala skærme, sædevarme, foldelige sidespejle, soltag, fælge, dæktyper mv.. 

Hvis du køber en Ferrari fra ny, så kommer du også ned på fabrikken hvor alt bliver pænt præsenteret med vareprøver, så du kan få din egen unikke bil. 

Så "Build a car" konceptet lever i grunden allerede.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

MOAA:
Nu ved jeg ikke om du har prøvet at købe en ny bil, men er det ikke nogenlunde sådan det plejer at foregå... man vælger interiør, farve, features ala skærme, sædevarme, foldelige sidespejle, soltag, fælge, dæktyper mv.. 

Husk at vi snakker om legetøjs biler i stil med "Build a bear" :) .... Og med det omkring hjemme 3D printere vil jeg SLET ikke bekymre mig omkring det som konkurrence, langt fra. Et sådan koncept som dette vil dog kræve nogle stærke folk både med penge, markering osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Henrik nævner ville det kræve mange penge at få i stand, men måske kunne du få beskrevet konceptet og hvad der gør det unikt og derefter sælge det og så modtage x % af salg i stedet

Mvh Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

MOAA:
Nu ved jeg ikke om du har prøvet at købe en ny bil, men er det ikke nogenlunde sådan det plejer at foregå... man vælger interiør, farve, features ala skærme, sædevarme, foldelige sidespejle, soltag, fælge, dæktyper mv.. 

Husk at vi snakker om legetøjs biler i stil med "Build a bear" :) .... Og med det omkring hjemme 3D printere vil jeg SLET ikke bekymre mig omkring det som konkurrence, langt fra. Et sådan koncept som dette vil dog kræve nogle stærke folk både med penge, markering osv.

Aha! Ja så er det en hel anden snak :D

Om ikke andet, så ville jeg ikke satse på det nu, da børn ikke leger med legetøj i samme omfang som førhen... du kan selv designe en fjernstyrret bil efter hvad du er til, så det er i princippet også eksisterende som koncept hos div. RC butikker.

Jeg vil ikke tro et koncept hvor man går ind og får en legetøjsbil ud fra sine ønsker kan blive et hit, da børn generelt spejler sig i hvilke sportsvogne der i forvejen er seje, hvor bamser er en lidt anden snak, samt legetøjet bliver mere og mere digitalt.

Det ville om ikke andet kræve nogle store summer at blive kendt på det her koncept og få nok interesse hos ungerne til de vil bruge deres mor og fars penge på det ;-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)