Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mertro..............

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg fandt grossist ved navn www.metro.dk men kender i den hvad sælger de??
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa

Vi har handlet der et par gange (ikke mig personligt). B.la.  En del af vores kontorartikler komme fra metro.

Ud over det gør de også en del i mad, hårde hvidevare og alt muligt andet. Jeg har aldrig selv været i en af deres butikker men har ladet mig fortælle at de ca. sælger alt.

Det kræver et cvr. nr. at handle der, hvis du har det kan du bestille et medlemskort på hjemmesiden (så vidt jeg lige husker, det er måske pr. tlf)

Mvh Peder 

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Metro har ALT! Du kan ikke nævne et produkt de ikke har :p

Men man skal kigge sig om mht. priserne. Det ser billigt ud fordi du får så meget på én gang, men tager du og regner styk prisen ud for div. produkter er den ikke langt fra detail priserne.

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, taj 

er metro dyr??

 

Skal man købe for et stort beløb årligt??

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hakim:

ok, taj 

er metro dyr??

 

Skal man købe for et stort beløb årligt??

Det er forskelligt. Prøv at kigge derind.

De fleste priser ligner meget det man finder i netto og fakta. Faktisk er det muligt at finde bedre tilbud i både netto og fakta.

Men hvis du har behov for at købe stort ind, er Metro rigtig godt.

Det er mest restauranter og barer, som ikke videresælger der benytter Metro.  

Og nej du skal ikke købe for x antal om året for at være medlem, men hvis du køber for over 100.000 om året, bliver du storkunde og får nogle specielle "goder" - dog ikke rabat.

Alt dette og mere kan du læse på www.metro.dk - det skulle gerne stå der alt sammen.

Hvis du har flere spørgsmål kan du bare kontakte mig, så skal jeg nok hjælpe dig. Wink 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)