Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting: WebHosting eller Hosting4real ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter jeg har læst hele Amino igennem, har jeg besluttet at bruge én af dem.

Der er godt nok stor forskel i prisen, men der må være noget som retfærdigører det?

Hører gerne erfaringer med loadtider (ved f.eks Wordpress). Supporten og oppetider er jo i forvejen top.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas (Hosting4Real) er super til support og strækker sig langt.

Grunden til at hans priser er så høje (formoder det er ham du snakker om), er at hans pakker gerne er beregnet til 10-20+ domæner. Desuden (siger han i hvert fald selv, så går jeg ud fra er rigtigt), kører hans servere aldrig med mere end 80-85% af deres kapacitet.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amadeo!

Giver dig helt ret i der er en stor forskel i prisen.

Vores webhoteller er hovedsagligt lavet til sider med større resource krav, eller stor mængde besøgende, hvilket betyder vi giver en stor mængde resourcer til hver kunde, vi har mellem 8 og 60 webhoteller per server (60 micro, 30 small, 15 medium eller 8 large).

Hver pakke har forskellig mængde resourcer da et webhotel ikke kun er omkring trafik og plads forbrug, men også CPU og RAM allokering.

Alle servere har minimum 8 cores og 32 gigabyte ram samt SSD for MySQL.

Og lige nu har vi faktisk et 'Nano' webhotel som du kan finde her. Det koster 300kr om året, men er godt hvis du kun har brug for 1 domæne.

Men det bedste er jo du høre fra kunder, hvordan vores og webhosting.dks webhoteller er, det giver nok et bedre billed! Smile

Forsat god weekend.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Hosting4Real og kan kun sige at vi er tilfredse. Altid hjælpsom support og aldrig problemer med loadtid (medmindre det er self er vores skyld, hvor Lucas endda også før har givet gode råd Skype-TongueOut )

Se på hvad din virksomhed ellers bruger penge på og tænk på at det er kundens første indtryk af din virksomhed. Så hvis du har en langsom eller ustabil hjemmeside, vil kunden få et dårligt billede af din virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Hosting4real og seriøs.t Det er hosting 4 real. Det er fandme hurtigere end (nævn noget hurtigt her)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Men det bedste er jo du høre fra kunder, hvordan vores og webhosting.dks webhoteller er, det giver nok et bedre billed

Det er jo derfor jeg har lavet dette indlæg Big Smile

Jeg har faktisk brug for 1 domæne, men kan ikke finde informationer om NANO nogen steder.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Jeg har faktisk brug for 1 domæne, men kan ikke finde informationer om NANO nogen steder.

Helt korrekt, da det er et midlertidigt tilbud, så du får lige detaljer her:

  • Pris 300kr inkl moms + 25kr oprettelse
  • 2 GiB plads
  • 40 GiB trafik (Kan give dig mere trafik hvis du har brug for det, uden omkostning)
  • 1 domæne + 1 parkeret domæne
  • Alle de databaser du skal bruge
  • 20 email konti, 20 FTP konti
  • Og ellers backup 2 gange om dagen, og resten af de features som du finder her.
Jeg undskylder det sene svar, men Amino er ikke så god til at sende emails ved svar på en tråd åbenbart Sad
Hvis du har nogle spørgsmål kan du enten kontakte support @ hosting4real.net, eller mig direkte på lucas @ hosting4real.net!
Ha' en forsat god dag.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucas, jeg har ikke fået nogen svar via email, så:

det bliver 2 domænenavne hos mig - et med bindestreg og et uden.
Kan jeg stadig bruge Nano?

Hvad betyder "parkeret domæne"?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager den lige privat :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:

Vores webhoteller er hovedsagligt lavet til sider med større resource krav, eller stor mængde besøgende, hvilket betyder vi giver en stor mængde resourcer til hver kunde, vi har mellem 8 og 60 webhoteller per server (60 micro, 30 small, 15 medium eller 8 large).

Hver pakke har forskellig mængde resourcer da et webhotel ikke kun er omkring trafik og plads forbrug, men også CPU og RAM allokering.

Alle servere har minimum 8 cores og 32 gigabyte ram samt SSD for MySQL.

Lucas, et par spørgsmål til jeres hostingydelser:

1) Hvis der er fuld belægning på en af jeres servere med f.eks. 30 Small webhoteller, så har hvert webhotel i gennemsnit 8/30=0,27 logiske CPU cores og 32/30=1,1 GB RAM til rådighed, heri ikke medregnet cores og RAM forbrug til hypervisoren. Er det korrekt?

2) Hvis ja, så lyder det ikke som ret mange resourcer til hver kunde. Har du nogen ide om hvad normalen er i hostingbranchen mht. antal CPU cores og RAM for webhoteller - hvis ellers man kan tale om noget normalt?

3) Jeg kan ikke finde info om CPU'erne, der bruges i jeres servere. Altså type, CPU-familie og clock. Og det er faktisk kun meget få hostingfirmaer, der specificerer den slags. Hvorfor gør I ikke det?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)