Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale gav afslag! Valitor no-go!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,2 stjerner givet af 5 person

Kære Amino

Efter at have ansøgt om en indløsningsaftale hos Valitor og næsten ventet 1md. kommer dette skuffende afslag:
 

"Thank you for your answer, but since computer network, services and website hosting are on our restricted list we would require processing history to be able to look further into the business model.

According to the application this merchant is new to cards, and therefore unable to provide us with processing history.

Therefore this application is declined. If this is incorrect and the merchant has a processing history, please provide me with a copy and I will continue my review."

Vores branche: Hosting. 

- Helt klart mega skuffende og uventet. Sørgeligt at det skulle tage dem så lang tid at tjekke op i deres "register" når de alligevel skulle give afslag, på baggrund af branche. Det er da næsten værre end Teller, da Teller mig bekendt ikke har givet afslag alene pga branche, men krævet et større beløb i sikkerhed.

Nu har vi spildt en måned, jeg går ud fra at Teller så er de eneste vi kan prøve, de få andre kræver vist engagement i banken osv.
Det skal siges at vi primært er ude efter VISA/Mastercard. Bonus hos Valitor var nemlig, at de også tog Visa/Dankort uden en ekstra aftale hos nets.

Så vær opmærksom og spild ikke jeres tid, hvis I er nye og i samme branche. Havde de skiltet med det på deres hjemmeside, ville vi aldrig ansøge hos dem og miste en hel måned. Ansøgningen foregik gennem S5.

Mvh
Sali 

 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Visa/Dankort tager alle som også tager alm. VISA - det går derunder. :)

Træls at der er brugt en månede på intet, men jeg formoder webhosting branchen kan holde mange risici for dem i form af chargeback / refunds osv. 

Op på hesten igen - der er heldigvis en masse andre. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med en aftale hos paymill istedet for?

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Luc J.:

Visa/Dankort tager alle som også tager alm. VISA - det går derunder. :)

Træls at der er brugt en månede på intet, men jeg formoder webhosting branchen kan holde mange risici for dem i form af chargeback / refunds osv. 

Op på hesten igen - der er heldigvis en masse andre. 



Enig, men det var vist i forbindelse med at visa/dankort bliver anset som = DK og Visa alene som = udlandsk, hvorfor der så er andre transaktionspriser/gebyrer osv. Men du har ret, det bør ikke være den afgørende faktor. Yes

erjegher:

hvad med en aftale hos paymill istedet for?

 

Det kunne muligvis være noget, det skal bare spille sammen med ePay, ePay har lige anbefalet mig Elavon, Nordea eller Handelsbanken. 
Elavon som første prioritet. Nu må jeg kontakte dem på mandag og høre ad Smile 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror de 3 du nævner ikke er så nemme, for de kunne nemt bede om 50.000 kr. i sikkerhed på en lukket konto, bare så du ved det.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du fik afslag - det er naturligvis irriterende, men de har jo deres regler og forretningsvilkår og sådan er det. At skrive de "sucks" er måske en smule primitivt, bare fordi du ikke blev godkendt kan det jo være en glimrende virksomhed.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:

Du fik afslag - det er naturligvis irriterende, men de har jo deres regler og forretningsvilkår og sådan er det. At skrive de "sucks" er måske en smule primitivt, bare fordi du ikke blev godkendt kan det jo være en glimrende virksomhed.

Så såå Thomas... Lidt frustrationer må man da gerne komme ud med, når man får sådan en skuffende besked en fredag eftermiddag :-)
I mit tilfælde er sucks et fremragende beskrivelse, når de skal bruge 1md. på at sende et afslag, som de allerede har besluttet sig på baggrund af branchen. De kunne evt. lige skilte sig med, at visse brancher ikke tages i betragtning med mindre man allerede har en aftale et andet steds.

EDIT: Overskriften er hermed rettet :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det meste af de papirer der skal sendes ind skyldes, at man skal tjekke alt fra risiko fra hvidvaskning af penge til terror finansiering. Derfor er det i det meget formlet, det ser skal laves og tager tid. Plus de vil gøre alt hvad de kan, for ikke at miste penge på kunder, der er i deres øjne er risiko ved.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)