Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejer du en Cafe eller restaurant? så tjek dette opslag!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesamen jeg skriver på vegne af madportalen fordi vi køre et rigtig tilbud denne fredag til spisesteder rundt omkring i landet!

Hvad er madportalen? Madportalen er Danmarks første app, som finder de nærmeste restauranter, cafe´er m.m. i ens lokalområde. Med en virksomhedsprofil på madportalen, vil din restaurant/cafe blive synlig for over 25000 potentielle kunder i dit nærområde. En virksomhedsprofil hos madportalen indeholder følgende: Beskrivelse af din restaurant/cafe, åbningstider, op til 10 billeder af din restaurant/cafe, menukort, navigation til din restaurant/cafe, ratings, samt 10 søgeord så dit sted nemmere kan findes inde på selve applikationen. Ved os kan du året rundt benytte dig af gratis support, hvor du udover sparring med vores medarbejdere, der alle er uddannede i markedsføring, også kan skifte billeder, beskrivelse, søgeord mm. helt gratis efter indgået aftale. Jeg har også vedhæftet linket til vores nye animationsvideo, som klart og tydeligt viser hvor simpelt brugerne, altså dine potentielle kunder, kan benytte applikationen. " rel="nofollow" target="_blank">

" rel="nofollow" target="_blank">

   En profil på madportalen koster 3000kr. ex. moms årligt, men ringer du eller skriver til os idag har du mulighed for at få helt op til 50%

Vi håber du vil tage dette op til overvejelse, så vi kan se frem til et år med vækst og et godt samarbejde.

Skulle dette være i din interesse, er du meget velkommen til at gi os et kald på: 22135538 eller skrive til min private mail: jesperkarlsen-sp@hotmail.com

Forsat god sommer til alle derude!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)