Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lavet verdens bedste app og skal have udbredt kendskabet til den

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lavet en app der kan vise brugeren alle de personer der er inden for en radius af 400 m, der også bruger appen. Dvs. at det er live GPS opdateringer der viser hvor de andre brugere er her og nu. 

Appen findes pt. kun til Iphone  www.face2.dk 

Mit problem er at appen ikke er blevet downloaded specielt meget. For at den er sjov at bruge skal der være en rimelig stor bruger masse. 

Indtil nu har jeg:

  • Oprettet facebookside
    https://www.facebook.com/face2faceDK

  • Boostet opslag på facebook siden

  • Købt omtale på en anden facebook side.

 

Det der umiddelbart har givet mest er de Boostede opslag på facebook som jeg har betalt for. 

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg kommer videre med at udbrede kendskabet til appen og derved får flere brugere. 

Her er hvad jeg har tænkt på at gøre:

  • Lave en Android version ASAP

  • Få trygt 10.000 flyers og uddel dem der hvor unge mennesker opholder sig (skoler/kantiner/barer/clubs/osv)

  • Tv reklame. Men det er budgettet desværre ikke til.

  • En reklame på facebook hvor man kan installere reklamen direkte fra reklamen.

 

Jeg håber at der er nogle af jer Aminoer der har en god ide eller kommentar til hvad jeg kan gøre for at få udbredt appen.

 

Mvh Morten

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt koncept - der er et eller andet ved det, jeg synes er fantastisk og sjovt. Yes

Som du selv nævner, så er det første du skal gøre, er at lave den til Android, da du så vil åbne op til over det dobbelte marked end iOS.

Jeg kan desværre ikke downloade den, da jeg bruger Android, men det kunne være fedt, hvis du også kunne sætte en "meter-måler" på, så brugeren selv kunne bestemme, hvor langt den anden bruger må være væk, f.eks. hvis man befinder sig i en bar og kun vil se de personer i baren, så kunne man sætte den til 50 meter og ligeledes hvis man befinder sig i bøhlandet, så skulle man kunne sætte den til 1000 meter. 

Som sagt kan jeg ikke se den eller hvordan den ligger i App Store, men jeg ville understrege at det er sikkert at bruge den, både i beskrivelsen i App Store, men også i dine Facebook kampagner. Folk er blevet bange for at sikkerheden ikke er god nok, efter alle sikkerhedskandalerne og Snowden, især når det gælder end app, hvor andre kan se ens placering. Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Mads.

Jeg har før fået feedback med at man skulle kunne opsætte en en radius hvor man vil se personer.
det vil jeg nu lave og så er mit næste træk en Android version :-)

Men jeg mangler stadig en super bilig og nem måde at udbredde kendskabet til appen på.

Mvh Morten

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Som du selv siger, så ville jeg lave mange flyers og så dele dem ud på gymnasier, barer, diskoteker og andre steder hvor unge folk færdes. Evt. også bruge AdWords på hjemmesider, hvor unge folk færdes f.eks. en blog

God weekend! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)