Hej
Jeg synes at der står for meget på et for lille plads, inden man trykker på dine produkter. Der står før pris, nuværende pris, på lager, mængderabat og så selvfølgelig navnet. Det bliver især skidt, når navnet er på to linje, overvej at fjerne sætningen "På lager. Leveringstid 1-3 dage" og så skriv det inde i produktbeskrivelsen, det ville hjælpe.
Hvis I kun sælger til danmark, så ville jeg fjerne "Land" i checkout og samtidig slå "Fornavn" og "Efternavn" sammen, det ville løsne op i checkout.
Held og lykke! Smile
Jeg sender varer til hele Europa, så land er meget vigtigt :)
Mht. til leveringstid, så er det min erfaring at det er meget vigtigt at den er synlig alle de steder hvor kunderne kan være i tvivl.
Omkring fornavn og efternavn, så er jeg lidt todelt. Jeg har nemlig tidligere gjort det på Cykelpartner.dk, men Prestashop understøtter det ikke sådan lige.
Hej,
Hjemmesiden er umiddelbart eksemplarisk, godt setup og indbydende (får lyst til at kigge nærmere!) så jeg vil ikke mene du skal have nogen bekymring på den front. Hvis jeg skal påpege en ting, så er det den grønne annoncering nederst TH.. Den er i vejen men ikke af signifikant betydning hvis jeg alligevel skulle have en af dine mange varer :-) hvis det fungere, behold den
Derudover er det et niche marked du har hugget tænderne i (uden jeg ved det med sikkerhed), så hvad med at prøve at spørge kunderne hvad de synes om dit setup og den købsprocess de skal igennem? - Man kunne gribe det an med en fokus gruppe der kan repræsentere dine kunder, altså et simpelt tilfældigt troværdigt udsnit med de forbedringer deres input kunne bringe med sig, samt du også kan udbygge dit marked herigennem?
// Jeg kender godt følelsen af at stirre sig blind og håber mit input kan bruges
Venligst
Mht. til slide-in boksen, så får jeg så mange nyhedsbrevstilmeldinger, at det godt kan forsvares, at nogle kunder bliver trætte af den.
God ide med input fra målgruppen. Jeg prøver selvfølgelig altid at høre på folk som ringer med problemer og prøver at finde løsninger, så andre kunder ikke farer vild i de samme ting. Det er trods alt en ældre målgruppe, som ikke er så hjemmevandt som så andre på internettet.
Rigtig fin side. Eneste jeg faldt over er at checkout som ikke er 1 trins
Det er helt bevist, da jeg har slet alt for mange cases hvor one-step-checkout performer dårligere med det samme kunden får flere fragtmuligheder. På sigt kommer der også et kort på min fragtsiden, hvor kunden kan vælge et udleveringssted :)