Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online garnbutik - Giv feedback på Rito.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har de sidste 6,5 måned drevet www.rito.dk, som er en online garn- og hobbybutik på nettet. Det er produkter som jeg faktisk ikke ved noget om. Jeg hækler eller strikker ikke. Jeg ved blot hvordan man driver e-handel.

Med en baggrund hvor jeg har været med til at opbygge Cykelpartner.dk op fra vi var gik fra 2 personer til 27 medarbejdere på knap 6 år.

Hvis der er en ting jeg har lært så er det at sparring er en uundværlig resurse, da man får helt andre vinkler på sine problemstillinger.

Jeg har som alle andre også en tendens til at stirre mig blind på det jeg har designet/udviklet. Derfor vil jeg meget gerne have folk til at besøge webshoppen og komme med al den feedback/idéer der falder jer ind. Alt kan bruges.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var måske lige det forkerte tidspunkt jeg fik lavet indlægget. Derfor prøver jeg lige at bumpe den. Jeg vil rigtig gerne have feedback :)

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes at der står for meget på et for lille plads, inden man trykker på dine produkter. Der står før pris, nuværende pris, på lager, mængderabat og så selvfølgelig navnet. Det bliver især skidt, når navnet er på to linje, overvej at fjerne sætningen "På lager. Leveringstid 1-3 dage" og så skriv det inde i produktbeskrivelsen, det ville hjælpe. 

Hvis I kun sælger til danmark, så ville jeg fjerne "Land" i checkout og samtidig slå "Fornavn" og "Efternavn" sammen, det ville løsne op i checkout. 

Held og lykke! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hjemmesiden er umiddelbart eksemplarisk, godt setup og indbydende (får lyst til at kigge nærmere!) så jeg vil ikke mene du skal have nogen bekymring på den front. Hvis jeg skal påpege en ting, så er det den grønne annoncering nederst TH.. Den er i vejen men ikke af signifikant betydning hvis jeg alligevel skulle have en af dine mange varer :-) hvis det fungere, behold den

Derudover er det et niche marked du har hugget tænderne i (uden jeg ved det med sikkerhed), så hvad med at prøve at spørge kunderne hvad de synes om dit setup og den købsprocess de skal igennem? - Man kunne gribe det an med en fokus gruppe der kan repræsentere dine kunder, altså et simpelt tilfældigt troværdigt udsnit med de forbedringer deres input kunne bringe med sig, samt du også kan udbygge dit marked herigennem?

// Jeg kender godt følelsen af at stirre sig blind og håber mit input kan bruges

Venligst

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side. Eneste jeg faldt over er at checkout som ikke er 1 trins

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Eberhardt:


Hej

Jeg synes at der står for meget på et for lille plads, inden man trykker på dine produkter. Der står før pris, nuværende pris, på lager, mængderabat og så selvfølgelig navnet. Det bliver især skidt, når navnet er på to linje, overvej at fjerne sætningen "På lager. Leveringstid 1-3 dage" og så skriv det inde i produktbeskrivelsen, det ville hjælpe.

Hvis I kun sælger til danmark, så ville jeg fjerne "Land" i checkout og samtidig slå "Fornavn" og "Efternavn" sammen, det ville løsne op i checkout.

Held og lykke! Smile

Jeg sender varer til hele Europa, så land er meget vigtigt :)

Mht. til leveringstid, så er det min erfaring at det er meget vigtigt at den er synlig alle de steder hvor kunderne kan være i tvivl.

Omkring fornavn og efternavn, så er jeg lidt todelt. Jeg har nemlig tidligere gjort det på Cykelpartner.dk, men Prestashop understøtter det ikke sådan lige.


Matthias Dahl Hansen:


Hej,

Hjemmesiden er umiddelbart eksemplarisk, godt setup og indbydende (får lyst til at kigge nærmere!) så jeg vil ikke mene du skal have nogen bekymring på den front. Hvis jeg skal påpege en ting, så er det den grønne annoncering nederst TH.. Den er i vejen men ikke af signifikant betydning hvis jeg alligevel skulle have en af dine mange varer :-) hvis det fungere, behold den

Derudover er det et niche marked du har hugget tænderne i (uden jeg ved det med sikkerhed), så hvad med at prøve at spørge kunderne hvad de synes om dit setup og den købsprocess de skal igennem? - Man kunne gribe det an med en fokus gruppe der kan repræsentere dine kunder, altså et simpelt tilfældigt troværdigt udsnit med de forbedringer deres input kunne bringe med sig, samt du også kan udbygge dit marked herigennem?

// Jeg kender godt følelsen af at stirre sig blind og håber mit input kan bruges

Venligst

Mht. til slide-in boksen, så får jeg så mange nyhedsbrevstilmeldinger, at det godt kan forsvares, at nogle kunder bliver trætte af den.

God ide med input fra målgruppen. Jeg prøver selvfølgelig altid at høre på folk som ringer med problemer og prøver at finde løsninger, så andre kunder ikke farer vild i de samme ting. Det er trods alt en ældre målgruppe, som ikke er så hjemmevandt som så andre på internettet.

Kristoffer Hjerrild:

Rigtig fin side. Eneste jeg faldt over er at checkout som ikke er 1 trins

Det er helt bevist, da jeg har slet alt for mange cases hvor one-step-checkout performer dårligere med det samme kunden får flere fragtmuligheder. På sigt kommer der også et kort på min fragtsiden, hvor kunden kan vælge et udleveringssted :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)