Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL OPSTART!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! jeg sidder med en ret så god ide (synes jeg selv) men jeg har på ingen måde nogle ide om hvordan jeg får sat noget som helst i gang. jeg har ikke så meget lyst til at fortælle hvordan og hvorledes, hvad jeg har tænkt mig for ved ikke hvor sikker denne side er? men håber der er en der kan hjælpe mig!

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er ikke så nemt at hjælpe hvis vi ikke for mere information, vil du starte en fysisk butik, en webshop eller en serviceydelse?

Du beskriver ikke helt hvad du mangler hjælp til, så vil råde dig til at beskrive lidt nærmere, så har vi en bedre chance for at hjælpe dig :-).

Mvh

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at læse Jesper Buch's bog: "Kick-ass: Fra kælder til milliard"

Idéen er max 10% af successen... resten er blod, sved og tårer... Hvis du gerne vil have hjælp så fortæl om idéen her. Der er med garanti ingen her der synes bedre om idéen end dig, så der er ingen grund til at frygte at nogen stjæler den.

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersøg alle muligheder inden for emnet, og undersøg markedet også. Snak med nogle nærme bekendte om det, og bare før idéen ud i livet hvis du virkelig brænder for det! Hvis det er din store drøm så følg den, for alt i alt, er det bedre at leve sine drømme end at drømme sit liv!

-Thomas 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)