Dette indlæg er henvendt til tidligere betalende brugere af Trustpilot.dk, utilfredse nuværende brugere, samt blot brugere af tjenesten, der har gjort sig nogle tanker om, hvad de gerne så forbedret, eller funktioner de savner - virksomheder såvel som forbrugere. Passer du ind i ovenstående beskrivelse, og har du tid og lyst til at hjælpe, så vil jeg meget gerne høre fra dig! Send mig en PB eller skriv en mail til daniel.s.brinkmann@gmail.com, med dine tanker, forslag og andet du/I måtte have på hjerte. Jeg søger svar på spørgsmål som: - Hvorfor er du ikke længere betalende bruger af Trustpilot? - Hvad fik dig til at blive betalende kunde i første omgang? - Hvilke funktioner savner du hos Trustpilot? - Hvordan bruger du Trustpilot? - Hvordan er dit overordnede indtryk af Trustpilot? Samt hvad end du ellers tror kan gavne mig og føler for at dele. På forhånd tak! / Daniel Brinkmann |
Vi bruger Trustpilot i mindre grad. Vi holder øje med hvilke anmeldelser der kommer derind, og tager også en dialog med de kunder som giver os en dårlig anmeldelse. Vi invitere dog ikke nogen til at anmelde os, da vi ikke mener at det gør den store forskel.
Vores scor er på 8.9 og så længe den er det, ser jeg ingen grund til at bruge ekstra tid på det. Jeg tror også min indstilling til Trustpilot ikke er særlig god, da vi flere gange er blevet kontakt af deres kundeservice, som man ikke lige frem kan kalde venlige.
Vi har gang på gang fået at vide at vi ikke må bruge noget af det indhold fra deres side på vores, hvor de flere gange har truet med sagsanlæg. Jeg forstår ikke hvorfor de er så aggressive.
Vi er ikke betalende bruger, da vi ikke bryder os om den måde vi bliver behandlet på. Generelt på Trustpilot mangler der gennemsigtighed, deres statistiksystem har jeg også hørt skulle være dårlig, fordi det hele er baseret på at man får mange anmeldelser dagligt.
Jeg tror ikke de kan forstætte i samme spor for evigt.