Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Manus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak på forhånd

Er det nogen der kan hjælpe med at skrive et manuskript? Jeg har nemlig tænkt mig at lave en film derfor jeg søger jeg et manus.
Det er en spillefilm så den må godt vare 1.20 til 2 timer 
Det skal være en film for famillien så den skal være fiktiv det skal helst være i Danmark det foregår da der ikke er et så stort budget 
Tak på forhånd 
Hilsen Sebastian BernbomBig Smile
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke behov for tre indlæg til at beskrive hvad du søger. 

Umiddelbart tror jeg ikke, at der sidder så mange gemte manuskriptforfattere, så det letteste ville nok være at søge ind på et forum. Evt. et forum der vedrører film og TV. Medmindre du allerede har været der og fået afslag?

Men ellers er jeg ret sikker på, at jeg kan mikse noget jævnt kedeligt, monotont, skrammel sammen. Har tidligere skrevet manuskript til Star Wars, Kill Bill, Rocky, Avatar og mindre film som Godfather og Harry Potter serien. /s

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var fejl med de tre indlæg det var kun meningen med et men hvis du har skrevet manuskripter vil du så skrive et til mig 

Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Forsberg:

….Men ellers er jeg ret sikker på, at jeg kan mikse noget jævnt kedeligt, monotont, skrammel sammen. Har tidligere skrevet manuskript til Star Wars, Kill Bill, Rocky, Avatar og mindre film som Godfather og Harry Potter serien. /s

ha ha ha ha ha ha hah 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)