Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg købe indpakningspapir, poser og lign. til fx sandwich

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sidder og prøver at lave et budget over et af vores forhåbentlige fremtidige projekter, nemlig opstart af en café. I den forbindelse har vi brug for priser på indpakningspapir, poser, kaffe"kopper" og lign., når vi skal sælge mad og drikke ud af huset. Det vil primært være til sandwich og kaffe, i hvert fald i starten. Men vi kan kun finde sådanne former for emballage på www.kraftafh.dk, og ja vi vil helst enten have emballage uden tekst på eller også med vores eget logo.

Nogen der ved, hvor vi kan få sådan noget henne?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror også at www.abena.dk kunne være en god mulighed...

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er noget I skal bruge i en fart og som et overslag, ville jeg tage i Inco i Kødbyen, der fungerer som et supermarked for professionelle i restaurationsbranchen. Der handler en stor del at byens restauranter og caféer etc. De har masser af emballage til det formål I skal bruge. Man skal have kort for at handle der, men jeg kan ikke forstille mig andet at hvis I forklarer hvad I skal, så får I lov at gå ind og kigge på priser (hvis de overhovedet stopper jer). De lukker kl. 14:00 hver dag.

Ellers kig i Jacobs Cash and Carry, der ligger lige ved siden af. Rygtet siger at de er lidt billigere på nogen ting. Der kan man handle uden kort.

Håber at I kan bruge dette.

De bedste hilsener Iben

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)