Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave hjemmeside! Lav logo osv!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er igang med at planlægge at lave en webshop hvor jeg vil sælge ure til både mænd, kvinder og børn.

Jeg har lige nu en anden webshop som jeg har lavet med wix.com.

Men har i andre forslag til andre steder hvor man kan lave sin hjemmesiden, en der er mindst ligeså let og mindst ligeså pro?

Og har i nogle ideer til hvordan man skal lave et logo? Et webside hvor jeg kan få det lavet der?

- Og gerne gratis. 

Vh. O

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det med logo har jeg ikke forstand på.

Men hvis du vil lave en webshop kan du bruge måske enten 123hjemmeside eller nemmehjemmesider, sidstnævnte er nok det bedste også selvom det koster over 1000 kroner. Om det så kan være ligeså pro som wix, det tror jeg er lidt sværere, da det er nigle enkle men super fede funktioner. Du kan skabe noget der er pænt. 

Du kan også se nærmere på 123hjemmeside, deres webshopfunktion er vist gratis. 

PS jeg ved ikke på nemmehjemmesider om du skal betale både for selve hjemmesiden og webshoppen. Jeg er ikke så meget inde i nogle af webshop-funktionerne. 

MVH 

Jakob.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ejer jeg siden, men vil da stadig anbefale NemProgrammering.dk - her kan du læse alt om at lave din egen hjemmeside, hvilke muligheder der er og selvfølgelig se en masse gode videovejledninger.

Vi har også en video om 123hjemmeside. hvis det er det du foretrækker: http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Startviden/gratis_hjemmeside.php

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til logo, vil jeg anbefale dig at tage et kig på Fiverr.com. Det er godt nok ikke gratis, men du har mulighed for at få lavet et rigtig flot logo for ned til 5 dollar, hvis du bare kigger lidt rundt og finder en med flotte referencer og anbefalinger.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav din hjemmeside i Wordpress. Du kan nemt koble en gratis webshop på. Købe et tema til 200 kroner, så er du kørende. Og du ejer selv det hele. For at komme i gang kan du gratis hente min e-bog omkring wordpress: http://www.wordpressbogen.dk

For at installere en webshop i din wordpress, skal du installere et plugin som hedder woocommerce, det hele er gratis. Der er mange vejledninger på nettet i at bruge woocommerce med wordpress.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)