Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gerne lave en webshop som sælger elektronik. Har i nogle gode ideer til leverandører af elektronik?? Eller syntes i, jeg skal sælge noget andet?

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

kan anbefale dig http://www.dx.com/

De har rigtig meget indenfor elektronik, til billige priser, samt gratis levering.

Har bestilt derfra et par gange som privatperson, Hvis man bestiller produkterne i enkeltpakker, og dermed ikke laver én ordre på varerne, undgår du tolden (det har jeg i hvert fald gjort i alle tilfælde)

Ulempen er at du skal regne med ca 6-8 ugers leveringstid, hvis du vælger den gratis forsendelse, som de tilbyder. Betaler du for din fragt, tager det et sted mellem 4-5 hverdage

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Birk1986:

kan anbefale dig http://www.dx.com/

De har rigtig meget indenfor elektronik, til billige priser, samt gratis levering.

Har bestilt derfra et par gange som privatperson, Hvis man bestiller produkterne i enkeltpakker, og dermed ikke laver én ordre på varerne, undgår du tolden (det har jeg i hvert fald gjort i alle tilfælde)

Ulempen er at du skal regne med ca 6-8 ugers leveringstid, hvis du vælger den gratis forsendelse, som de tilbyder. Betaler du for din fragt, tager det et sted mellem 4-5 hverdage

Det har du vel ikke gjort til videresalg?

Du har vel selv meddelt told, at du har modtaget varerne? - Det er jo DIT ansvar.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et par stykker i Danmark

Techdata

Actebis

Boston Distribution

Hvilke system vil du lave din webshop i? Hvis du vælge Magento er der en extension, som kan hjælpe dig med produktdata via. et sted som hedder Icecat. Jeg synes at du lige har tjekke det ud. Kan også hjælpe dig med webshoppen

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)