Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville i undgå spam?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :-),

Det drejer sig om, at min dating side www.datingher.dk i de seneste dage er gået amok med nye brugere etc, siden iPhone-appen blev lanceret. Desværre har det givet et problem, udenlandske svindlere spammer mine brugere som sindssyge over beskeder, med beskeder som fx. "hey kontakt mig på den her mail.." 

Jeg har lavet et system, der under oprettelsen tjekker om ip-adressen stammer fra udlandet, hvis den gør det, så kan brugeren ikke sende beskeder indtil en admin godkender brugeren og det har indtil videre fungeret, men jeg tror dog ikke på, at løsningen er holdbar i fremtiden, hvad ville i gøre, for at undgå spam fra folk i udlandet? 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være en ide man skal indtaste en capta kode inden man kan sende en privat besked.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Kunne det være en ide man skal indtaste en capta kode inden man kan sende en privat besked.

Jeg tror helt klart at brugerne på siden bliver irriteret over hvis de skulle skrive en captcha-kode hver gang de sender en besked.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blerim Cazimi:

erjegher:

Kunne det være en ide man skal indtaste en capta kode inden man kan sende en privat besked.

Jeg tror helt klart at brugerne på siden bliver irriteret over hvis de skulle skrive en captcha-kode hver gang de sender en besked.

Anti spamhjemmesider er noget jeg har sat op rigtig mange gange, og jeg vil helt sikkert anbefale dig at prøve en skjult boks der ikke må indtastes noget i. Sandsynlighedne for at der faktisk sidder folk og sender spam beskederne manuelt er utrolig lille og derfor kan en eller flere skjulte bokse måske være noget der kan stoppe en stor del af den spam ( og registere brugere der spammer ).

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:
prøve en skjult boks

 Det er simpelthen guldkorn det dér Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anti spam på hjemmesider er noget jeg har sat op rigtig mange gange, og jeg vil helt sikkert anbefale dig at prøve en skjult boks der ikke må indtastes noget i. Sandsynlighedne for at der faktisk sidder folk og sender spam beskederne manuelt er utrolig lille og derfor kan en eller flere skjulte bokse måske være noget der kan stoppe en stor del af den spam ( og registere brugere der spammer ).

Så er det tilføjet  til systemet (Y)

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Gratis Bolig Tilbud Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi havde en dating side for en tid siden og kan nikke genkendende til problemstillingen!

En captcha løsning afhjalp det slet ikke. Vi forsøgte med løsninger som eksempelvis https://www.keycaptcha.com/products/ og stadigvæk slap de igennem. Nogle sidder rent faktisk manuelt og spammer alligevel utroligt nok.

Når du har indsamlet erfaring med det tiltag du har lagt op kan du så publicere resultatet?

/GBT

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange haft held med helt simple anti-spam spørgsmål, som kun mennesker og danskere kan svare på. Evt på dansk: 

"Hvad hedder hvor dronnings mand til fornavn"   Eller lignende. Det skal være så simpelt som muligt. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også nogle hvor du skal samle et puslespil. Nogen der ved om de virker?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)