Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger spændende personer til mit advisory board for min virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Københabn
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino netværk,
Til udvikling af min virksomhed, til sparring og inspiration søger jeg 4-6 personer til at indgå i mit advisory board i 6 måneder. Din investering 1-2 timer pr. måned.  Jeg sammensætter boardet ud fra de henvendelser og kompetencer jeg modtager. Det er vigtigt at vi begge får noget ud af forløbet. Det kræver ingen særlige forudsætninger at være med i boardet, det er bare vigtigt du er opmærksom på din egen kommunikation, så der bliver plads til at jeg kan udfolde mig. Stil gode spørgsmål, vær nærværende og giv med og modsil.

Du skal have lyst til at bruge dine erfaringer, stille mig gode spørgsmål og sparre med mig og resten af boardet.

Kender du en spændende person jeg med fordel kunne kontakte, eller kunne du selv være interesseret, så hjælp mig med at sprede opslaget. Tak :)  Jeg glæder mig til at høre fra dig

Med venlig hilsen
Anne Deppe
annedeppe.com  anne@annedeppe.com (tag gerne et kig og se om det kunne være noget for dig... jeg er blandt andet ved at udvikle mine online produkter som skal på en shop på hjemmesiden)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Deppe:
Til udvikling af min virksomhed, til sparring og inspiration søger jeg 4-6 personer til at indgå i mit advisory board i 6 måneder

Er et relativt stort advisory board, men det kan sagtens gi fornuft. Du skal dog ikke forvente at få 100 ansøgninger, og med 4-6 personer, tror jeg du med fordel kan specificere hvad du har for behov. Er det SEO, er det marketing, er det økonomidelen/regnskab - for ret få melder sig uden at kende lidt til hvad opgaven er

Anne Deppe:
Det er vigtigt at vi begge får noget ud af forløbet.
bare som lille råd - når nu begge skal ha noget ud af det - er der så et honorar i advisory board de 6 mdr eller hvordan tænker du det opbygget.

Ud over det, er netop advisory board en god ide - Ofte langt billigere end en bestyrelse, da ansvarspåtagelsen er langt mindre - men om størrelsen - Jeg synes det lyder stort

Held og lykke med det i alle fald

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)