Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  SkyViewCRM Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

der er faktisk skyviewcrm som er er nemt, hurtigt og smart og kan bruges på iPad, Iphone, MAC, PC, Android.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Futurelabs har indbyggede Workflows så du kan blive husket på et salg, kunde eller lead ud for dine ønsker og det er Drag & Drop opsætning - vi får flere Zoho partnere over i vores partner kanaler idag fra udlandet som skifter som resellers... 

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I denne tråd af selvpromovering for små systemer der ikke rigtig er noget, er der lige et spørgsmål:

Hvilke gode løsninger er der som BYGGER PÅ OUTLOOK og som kan struktureres udfra en opsætning på account niveau (Firma først/kontakt bagefter).

Det er ikke systemer der kan sync-es med Outlook - det er systemer der bruger outlook som backend

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  SkyViewCRM Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

prøv at kigge på www.skyviewcrm.dk - det er nemt hurtigt og smart og kan bruges på iPad, iPhone, MAC, PC og Android.

Jeg håber ikke, svaret kommer for sent for dig, men jeg er lige kommet på Amino.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:
Nogen som kender et CRM program, som giver mig mulighed for at blive mindet op, hvornår jeg skal følge op på mine kunder fx på dag 1, 3, 7, 14 og så videre
Brug dog Google kalenderen hvis det skal være helt simpelt -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  SkyViewCRM Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel,

Jeg ved ikke, om du allerede har fundet et CRM-system, som du er glad for.

Men hvis ikke, kunne det måske interessere dig at kikke på SkyViewCRM, som er udviklet netop for, at det skal kunne alt det, man har brug for, samtidig med, det skal være nemt og lækkert.

Det jeg specielt synes er smart, er, at man kan have det fremme hele tiden i sin Outlook, hvis man har lyst, og uanset om man har sin iPhone, en PC, MAC eller Android, kan man bruge det på samme måde.

CRM er jo for mange irriterende, fordi man SKAL huske at lægge alle sine tanker, ideer og al sin kommunikation i systemet. Det kan virke tidsrøvende, medens man skal gøre det, men til gengæld skal man ikke lede over alt, når man skal finde en information, man selv har skrevet ned, eller som ens kolleger har afgivet.

CRM skal jo være kreeret, så det er nemt for salgs- og marketingfolk og skal ikke "tænkes" som et bogholderi system. Kun på den måde tror jeg på, det bliver brugt og giver tidsbesparelser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tag et kig på denne video 

 

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldte forleden over Contactually.com, som virker til at være det jeg har beov for... :-)

Tak for hjælpen :-)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)