Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Spritny webside. Haves: Succesfuld blog med tekniske kvaler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver bloggen og virksomheden www.louiogbearnaisen.dk, som efterhånden har fået sig en betydelig størrelse, men skranter på det tekniske. Jeg fik siden sat op for 3 år siden i wordpress, men desværre har designet siden givet problemer grundet en opsætning, som gør det svært at implementere ændringer og tiltag. Derudover at det vises pænt på andre platforme end pc. 

Bloggen kommer efter endt uddannelse, om nogle måneder, til at være grundlag for mig fremtidige arbejdsliv og derfor har jeg behov for at få den fornyet. Det vil sige hele molevitten! Jeg er ikke på udkig efter en standardløsning på en wordpress-side, som jeg selv vil kunne sætte op. Jeg har behov for tilpasset design og minimal brug af plugins så siden ikke sløves. 

Jeg har ledt og ledt efter dygtige mennesker til dette job, men er faret vild i junglen af tilbud. Jeg har brug for nogle erfaringer og anbefalinger. Både firmaer og dygtige studerende. Meget gerne med tilholdsted i Århus eller Nordjylland, så der er muligfor at mødes. 
Har I en anbefaling? 
På forhånd tak. 
Louise

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Louise

Prøv at tage en snak med Phillip Dyhr Hobbs http://phillip-dyhr-hobbs.com 

Jeg kender ham ikke personligt, og har ikke fået lavet noget hos ham, men det er mit indtryk at han virkelig er dygtig - ud fra mine erfaringer her fra Amino. Desuden synes jeg har nogle rigtig fine referencer

Held og lykke :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Hvad tænker du omkring budget

Hilsen Kristoffer Lohse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)