Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstaar ikke hvorfor danske firmaer er bange for de gamle Balkan lande?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello!

/ Forstaar ikke rigtigt hvorfor Danske firmaer er bange for at prove Bosnien,
Bor her fast og er Dansker, og landet har rigtig meget at byde paa, og arbejds lonen er lav, saa, hvorfor tror folk Bosnien og andre Balkan lande, er farlige, krigen, er slut for 15 aar siden.

Nogen der kan give mig et svar maaske?

Vh. Rasmus 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig. Vi har en håndfuld udviklere siddende i Sarajevo og det fungerer bare fint.

Jeg kunne aldrig tænke mig at finde et andet sted at outsource til. Jeg er meget imponeret over deres gå-på-mod, deres faglige kunnen og deres evne til at kunne tænke selv (ulig andre jeg har outsourcet til). Vi er nu derhenne hvor vi fast har tilknyttet en del udviklere. Det gør at vi har gode priser og rigtig høj kvalitet.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Vil du ikke definere "Bange for de gamle Balkan lande"? Evt. med konkrete eksempler.

Hvis du efterspørger eksport til Bosnien, så har jeg et par bud; Væksten er ikke stor, befolkningen er ikke stor og folk har generelt ikke mange penge til at købe vores varer.
Kan ikke rigtig se nogen gode grunde til at satse på netop det marked, frem for de hundredevis af andre som er mere attraktive for de fleste produkter.. 

Måske kan du fortælle lidt om, hvad der kunne være interessant at eksportere eller importere.

Vh

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skystehlimit -> jeg tror at der er tale om at outsource til de gamle balkanlande, altså lave fabrikker der, eller købe varer der ala Kina og Indien.

Jeg tror det er polakkerne der er skyld i at folk er forsigtige med at prøve Balkan landende. Jeg ved godt det er at sammenligne appelsiner og citroner, men ikke desto mindre er vi Danskere jo verdensmestre i at rede alle over en kam. Så når Polen som underleverandør har vist sig at være ekstrem grådig, benytte mafia metoder for at få overpriser osv, ja så bliver alt øst for Tyskland altså bare uinteressant.

Jeg vil bestemt skrive mig dine kommentarer bag øret hvis jeg en dag skulle bruge en udenlandsk underleverandør af what-ever. Det lyder spændende.

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.amino.dk/forums/t/234950.aspx

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor stor er væksten i Bosnien  ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:

Skystehlimit -> jeg tror at der er tale om at outsource til de gamle balkanlande, altså lave fabrikker der, eller købe varer der ala Kina og Indien.

Jeg tror det er polakkerne der er skyld i at folk er forsigtige med at prøve Balkan landende. Jeg ved godt det er at sammenligne appelsiner og citroner, men ikke desto mindre er vi Danskere jo verdensmestre i at rede alle over en kam. Så når Polen som underleverandør har vist sig at være ekstrem grådig, benytte mafia metoder for at få overpriser osv, ja så bliver alt øst for Tyskland altså bare uinteressant.

Her beskrives en af problematikkerne meget godt...

En anden er, at Bosnien ik er medlem af EU. Jeg er ik klar over, hvilke samhandelsaftaler der ligger mellem landet og EU, men det kunne være en problemstilling, som gør, at andre lande er mere attraktive...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)