Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antivirus program

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Sørensen:
Jeg har hørt at den danske virksomhed Chili Security skulle have et super godt Antivirus program. De bruger BitDefenders teknologi hvilket skulle være det bedste på markedet.

Det er da fint man har hørt det. Men googler man lidt. Så er det svært at finde nogen beviser på denne påstand omkring Chili Security.

Man kan heller ikke læse nogen bekræftelse på nogen steder at de bruger Bitdefenders teknologi. Og har ej heller fundet nogen test hvor deres program indgår. Så indtil da ville jeg ikke kaste mig ud i det. Og deres versioner er vel heller ikke på dansk eller?

Det de skriver på deres side Her

Citat: "Chili Internet Security er en prisbelønnet sikkerhedssoftware. Den bygger på en teknologi prisbelønnet af AV-TEST (The independent IT-Security Institute), der tre år i træk har kåret Chili Internet Security til “Best Protection” samt “Best Performance” for systemhastighed."

Det er vel egentlig ikke sandt. Da deres navn på ingen måde fremkommer på Av-test side.

Mvh. Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Johansen:
Forbrugerbladet TÆNK har vurderet det som den bedste sikkerhedsløsning.

Ja sammen med Eset Smart Security som til forskel fra G-data er på dansk. Og forbrugerrådet skriver også på deres side. At har man en lidt ældre pc, skal man nok vælge Eset, da G-data sluger nogle flere ressourcer fra ens computer.

Mvh. Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Højriis:
Jeg har brugt AVG Antivirus de sidste 5 år, og kommer nok aldrig til at skifte

Ja der kan man så sige. Du bruger ikke programmet fordi det er godt. Men fordi det har du bare gjort de sidste 5 år. For læser du diverse test på internettet. Så er der ingen af dem der viser at AVG er i toppen. Det er vist mange år siden de lå der.

Hvis man tager udgangspunkt i forbrugerrådets test af virusprogrammer. Og tager for de sidste 2 år. Så var avg free på en 15 plads ud af de 18 virusprogrammer de testede i 2013. Og i 2014 der lå det på en 13 plads.

Så måske er du tilfreds. Og måske kører du med en pc der er sat til med ... Eller du er en af de få mennesker der bruger din sunde fornuft meget når du bevæger dig rundt på nettet. For med sund fornuft kommer man langt. Også med et dårligt virusprogram.

Mvh. Kim

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)