Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform til salg af e-bøger og varer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brædstrup
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Speltbageren.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere

Jeg er en nu tidligere lærer og koordinator, der har besluttet mig for at blive iværksætter.

Mine stærke sider er tekst, design og effektivisering af arbejdsgange.

Jeg vil skrive og sælge små billige e-bøger hvor jeg fokuserer på et emne (fx økologi i parcelhushaver, kefir, hønsehold, natural running etc.) der bliver distribueret og solgt på egne selvstændige websites (et til hvert emne). Lidt efter "mange bække små" princippet. Bøgerne vil på meget koncentreret vis, give læseren den viden han/hun ellers skulle bruge meget tid på at finde frem til. Desuden er det meningen at bøgerne skal være så tilpas billige at den potentielle kunde vil blive fristet til at foretage et impulskøb (20-50 kr). 

Det er meningen at skabelonen til sitet skal kunne genbruges til forskellige temaer på hver deres url/website, så jeg kun skal ændre tekst plus billeder når et nyt site skal etableres. 

Løsningen skal kunne håndtere: Blog, nyhedsbrev, salg og efterfølgende automatisk levering/udsendelse af e-bog, samt salg af diverse fysiske "mersalgs" produkter. Der skal kunne tilknyttes dankortbetaling.

Findes der en platform der opfylder disse krav?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste CMS'er kan håndtere det du mener - det er blot programmørens viden der giver dig det perfekte værktøj.

Jeg har selv i Umbraco lavet ovenstående for en kunde hvor han nemt kan lave en ny kopi af et website med samme funktionalitet og bare ændre nogle billeder og farver. På stående fod mener jeg at han har lavet 8 websites og han har flere på vej - alt sammen på samme grundkode/system.

Tilmeldt 13. Feb 07