Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ønsker feedback... anyone

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Piger

Jeg vil rigtig gerne have kvindernes syn på min hjemmeside. der er stadig småting der skal justeres så som profil billedet.

Men håber i vil bruge 2 sek på at kigge på siden og give konstruktiv feedback

http://www.mkkostvejledning.com/

er siden i DINE øjne :

Brugervenlig

let og nem at forstå

rodet

osv...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

De grå tekster i toppen på forsiden er lige lyse nok, fnidrede til mit syn, både med og uden briller.

De 5 billeder der "drøner" hen over skærmen er forstyrrende - måske noget langsommere slide ville kunne gå an.

Der er en lille fejl i din tekst "du har digselv med i forløbet" - mangler mellemrum.

De 4 bokse forneden bør uanset tekstlænge være lige store - tilpas dem så de er helt ens i str. Det giver et meget mere proff. look.

Under priser gå "digselv" igen - det skal være delt i to ord.

"Speciale i proces ernæring " - procesernæring skal nok være i ét ord, og... er det en uddannelse du har taget? Eller er det bare noget du kalder dig?

De grønne farver på siden er jeg så ganske glad for. De er rolige og gode for øjet.

Pøj pøj med foretagenet.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad mener du med om det er noget jeg kalder mig. selvfølgelig er jeg uddannet. man skal vel ikke smide karakter bladet op også hihi. stavefejl ups de skal rettes. og det med teksten har jeg knoklet en del på så er obs på det.

ja farverne er jeg også selv tilfreds med, men "drengene" syntes de var kedelige. men det syntes jeg nu ikke selv.

tak for din tid.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Miriam,

Til lykke med din hjemmeside.

Her er et par input til, så den kan blive endnu skarpere :-)

Jeg har set din hjemmeside fra min computer. Her virker skriften på forsiden under "Velkommen..." meget lille.  Den vil være rarere at læst, hvis den var størrer.

Jeg ville nok også lave teksten i punktform eller som enkelte sætninger, så den er nemmere at læse. Du har nemlig kun kort tid til at fange nye besøgendes interesse.

Du skriver så fat knoglen eller send en mail... her ville det virke virkelig godt, hvis der stod dit tlf. nummer og mailadresse, så man kan kontakte dig med det samme

Mht. dine billeder der skifter på forsiden, så giver de ikke allesammen mening, med mindre man læser teksten. Jeg tænker det vil virke stærkere på potentielle kunder, hvis du kan finde billeder, der viser hvad det er du laver/tilbyder uden at teksten er nødvendig. Evt. før/efter billeder - de fleste vil sikkert gerne se, hvilke resultater de kan opnå med din hjælp :-)

Håber du kan bruge feedbacken

Kh

Christine 
www.morsbusiness.dk  

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for input det med skrift mm er jeg obs på og skal have gjort noget ved. før og efter billeder ligger lige til højrebenet ved et enkelt klik og jg syntes ikke jeg vil have det på forsiden. Det er ikke fordi folk skal klikke en hel masse for ja så ville det være irriterende .

tak for alles feedback. jeg kan også mærke jeg er nød til at have mig selv selv med i det. og uanset hvem og hvor mange man spørger vil der nok altid være folk der har råd til forbedringer

tak igen

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam,

Slideshowet virker noget forstyrrende/hurtigt, og det er ikke det dine potentielle kunder er interesserede i. Det er en slags sekundært indhold. Dit primære indhold er jo velkomstteksten. Jeg ville nok have valgt velkomsttekst først og så slideshow længere ned eller i siden. Når man kører musen ind over slideshowet, kommer der en tekst frem, men slideshowet fortsætter med at køre, så man ikke kan nå at læse.. øv. Der er godt nok en lille knap synlig pauseknap, men det er noget mere brugervenligt, at den bare stopper, når man kører musen over. 

Jeg ville vælge en anden og mere læselig skrifttype til din brødtekst. Tænk over din overskrift "Velkommen til MKkostvejledning", det kan muligvis være det første og eneste en bruger læser før de klikker videre eller væk fra din side, og den fortæller ikke meget om hvad netop du er god til. Hvorfor skal man vælge dig frem for andre? Hvad er det du kan? Det skal skal stå i din overskrift! Det fortæller meget mere end "velkommen". 

Featurebokse nederst skal være lige høje. Generelt må billeder og bokse med sammenligenligt indhold gerne være lige store f.eks. billederne under "kunderne siger".

Desværre er din hjemmeside ikke lavet i responsive web design, hvilket betyder en stærkt forringet brugervenlighed på f.eks. smartphones. Det skulle man nok at tænkt over inden, man lavede siden, men tænk på det, når du på et tidspunkt ud i fremtiden, skal have lavet ny hjemmeside.

Nå, du skal også have lidt af det søde :-) Det grafiske layout er rigtig pænt, og gode billeder. Din "Kunderne siger" sektion er en rigtig god ide. At læse andres historier og se før og efter billeder motiverer til at vælge dig som kostvejleder. Fed måde at siden kører sidelæns, når man klikker rundt i menuen.

3 ting du absolut bør ændre:

- Mere læselig skrifttype til brødteksten/den lille tekst

- Hastigheden på slideshow

- Få slideshowet til at stoppe, når man kører musen over

Fik vist brugt lidt mere end 2 sek. God vind fremover!

Fra Sorø
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Stort tillykke med dit foretagende!

Feedback
- Facebook logoet nederst i højre hjørne er jeg lidt ked af, er så fnidret. Find eventuelt et billede i en bedre opløsning (højere pixels). Det øger lækkerheden af looket

- I bunden står der 'år 2023' i forhold til designet af hjemmesiden. Bare lidt sjovt :-)

- Jeg kan rigtig godt lide dit galleri af før-efter billeder! Også at billederne ligger med eventuelle udtalelser under en anden fane.

- Under priser står der '1 gang singel konsultation'. Singel = Single

- I din fane med alle overskrifterne falder det bare lidt i øjnene, at 'kontakt/adresser' starter med lille bogstav, når de andre faner starter med stort bogstav.

Hermed lidt flueknepperi fra mig ;-)

Jeg ønsker alt det bedste for dig! Hilsner fra en anden sundhedsprofessionel :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle jeres svar ja det med teksten skal jeg have ændret på for genere migselv er bare ikke så god til alt det it og har derfor brugt en nem side at arbejde i, så nem det nu kan øres år det er mig. Jeg er nyopstartet så derfor er der ikke penge til de store designs og gøren. og jeg har en bror der har KÆME succes med sin hjemmeside layout også fra wic så det må kunne lade sig gøre

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)