Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elance - Erfaring når tidsfrist er overskrevet ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kunne godt tænke mig at høre om nogle herinde har oplevet at en opgave ikke er blevet færdig til tiden på Elance, og om i evt har gjort noget ved det.

Kommer naturligvis an på ting som hvor lang tid over, personen osv, men kunne stadig godt tænke mig at høre nogle eksempler.

Har nemlig en opgave der pt allerede er 3 dage forsinket, og det irreterer en del eftersom jeg dels er gået glip af en konkurrence, men også at opgaven skulle være med til at hæve min indtjening en del = Mistet penge.

Hvad har folk gjort, været tilmodige, droppet opgave, fået afslag eller ?

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har han ihvertfald fået en mail om at jeg syntes nedslag i prisen vil være på sin plads, vil dog stadig gerne høre erfaringer.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

kender ikke elance men skal man ikke der som alle andre steder både aftale præcis hvad der skal lavet, hvornår det skal laves, betaling måske af flere omgang OG hvad der skal ske hvis der ikke leveres til tiden?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et svært spørgsmål Henrik, da jeg syntes der er rigtig mange faktorer der spiller ind. Irritationen er oftes den største, også er mistet indtjening og andet mistede muligheder blot noget der ligges oven i irritationen, men på længere sigt ikke noget af betydning.

Hvor stor er opgaven, hvad er der aftalt på forhånd, hvor store beløb tales der om, hvor mange mennesker arbejder der på projektet, har deadline været realistisk, er der aftalt noget på forhånd?

Personligt ligger jeg altid ekstra på tålmodigheden, når vi taler elance m.m.. Jeg ved at jeg ofte selv presser leveringstiden lidt, så kan jeg også give i den anden ende.

3 dages overskridning er meget for et en-dags job, men intet for et 1 års job.

Men hvis du allerede nu begynder at ville have rabat pga. 3 dage, skal du passe på der ikke går knuder i samarbejdet.... hellere vise tålmodighed, give dem en ny deadline og aftale hvad der sker hvis denne overskrives.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig om en opgave til XXX dollars, så bestemt ikke en formue, men for mig en pæn slet penge - Personen arbejder alene og omkring deadline har han selv sat den 100%, har ikke selv viden på området, så tids forslaget var hans eget.

Syntes jeg er hæderlig large på tålmodigheden, men syntes heller ikke at jeg bare vil sidde og klappe ham i ryggen for hver dag der går, slet ikke pga jeg har skulle hive informationen ud af ham.

Vil helt klart helst have en opgave der er lækkert lavet, men vil nu stadig høre om han ikke syntes det er fair med et nedslag hvis tiden bare går - Pt har han ikke kommet med en ny tid.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)