Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tillade mig at købe et bestemt .com domæne der ligger tæt på et andet?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne købe my-football-deal.com og nyfootballdeal.com men kan se footballdeal.com er taget. footballdeal.com er meget ringe og loader meget langsom. Ville jeg få problemer hvis jeg køber myfootballdeal.com ?

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Ud af curling verdenen og prøv 

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt et hetl andet navn, der ikke ligger så tæt på den side der findes i forvejen.. En del af de brugere der vil finde din side ender på konkurrentens side, fordi i ligner hinanden så meget på navn..

Jeg ville prøve at tænke ud af boksen :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne også være jeg skulle prøve at købe deres .com domæne, for det viderestiller alligevel til deres nl domæne.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du lagde dig op af mit domæne for at score de af mine kunder der ikke kan stave ville jeg ikke have noget problem med at sende nogle 1000.- kr efter en Advokat der øjeblikkeligt ville få dig til at droppe den ide..

Mit firmanavn og dermed www domæne var allerede i brug som daltek.com som er noget der intet har at gøre med det jeg laver. Derfor valgte jeg at beholde firmanavnet og bare få et .dk domæne igen fordi de to forretninger og hjemmesider intet har med hinanden at gøre. daltek.com er iøvrigt registreret i USA.

Men jeg syntes personligt det er homo at få andres kunder grundet stavefejl hvis det er det du forsøger på..

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil ikke købe domænet for at score deres trafik, men skal lave en fodbold deal side og der passer perfekt med det .com domæne.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at footballdeal.com (.nl) er et online fodbold manager spil. 

Hvis du vil være 100% etisk kan du jo skrive til dem, eventuelt om de har lyst til at smide domænet til dig for et lille beløb ?

Men selv da, vil jeg sige du nok står lidt i samme situation som jeg selv, det hedder det samme, men der er tale om to helt forskellige sider og ting. Så jeg ville mene det var ok at tage .dk domænet. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fundet et andet domæne jeg vælger at købe i stedet for, der ikke lægge tæt på andre :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)