Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler til en nyopstartet virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Vi er tre personer, der er i gang med at starte en virksomhed. Vi har alle tre jobs på nuværende tidspunkt, så vores plan er, at til oktober og i november, at vi der vil arbejde tre dage om ugen på den nye virksomhed, og tre dage om ugen de steder vi er nu (så der er lidt sikker indkomst, og at vi samtidig kan få gang i salget). Til december går vi alle tre så fuldtid med den nye virksomhed. 

   Der er to af os, der skal lave telefonsalg, mens at den tredje af os skal sørge for at lave den tekniske løsninger der bliver solgt (så der kommer til at være forholdsvis meget larm fra os). Derfor ved jeg ikke, hvor godt at vi vil passe ind i et almindeligt kontorfællesskab. 

Jeg håbede at der var nogen herinde, der havde en god ide, ifht. hvor eller hvordan man billigst og bedst finder nogle lokaler. Vi har overvejet alt muligt, men ved ikke, hvor man får den bedste løsning. Vi har planer om, at starte så vidt muligt uden at skulle ud og låne penge. Kravene til lokalerne er derfor bare, at der skal være 4 vægge, et toilet og trådløst internet - og så må det gerne ligge indenfor en rimelig afstand af Odense...

Her er et par af vores egne overvejelser:

 - Selvfølgelig havde vi overvejet nogle kontorhoteller. Prisen for dette ligger dog et sted mellem 5.000 og 10.000 kroner per måned, for tre mand som os (i hvert fald, for det som vi har kigget på). Er det en normal pris?

 - Vi havde også overvejet, om man kunne finde et ledigt lokale i en privat lejlighed hos nogle studerende. De ville højest tænkeligt ikke være hjemme i dagstimerne. Og for besværet og larmen ville vi eventuelt give en ekstra mønt eller to for at kompensere for det. Derudover ville de have mere plads om aftenen... Blot en ide.

 - Vi havde også tænkt på, om man kunne tage fat i nogle restauranter, som ikke have åbent i forretningstimerne. Hvor man aftalte med dem, at man kunne låne lokalerne i dagstimerne.

Er det værd at kaste tid efter at tænke lidt alternativt på denne front - eller skulle man bare spytte lidt ekstra gryn i posen og finde et kontorhotel med nogle normale forhold?

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan kontakte mig, har lokaler i Odense N. Jeg vil meget gerne vide hvad I sælger, om det "kun" er mellem 08.00 og 16.00 o.s.v.

Mvh. Jesper

66181168, jed@jed.dk 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste kommuner har iværksætterhuse hvor man for en meget beskeden leje kan komme ind. Her i Brønderslev (af helvede til nordpå, vi er ved afkørsel 7 på motorvejen) har de også et som jeg planlægger at flytte min biks ud i omkring starten af 4.kvartal. Pris for 35kvm lækkert kontor med fri printer og fri 100/100 lysleder net er 3000.- pr måned inkl varme og vand. 

Så jeg vil foreslå jer at se om ikke i kan finde noget tilsvarende ? Det er en af de meget få ting som der rent faktisk bliver gjort for iværksættere af regeringen..

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har et lokale centralt i Odense C, 3000,- pr måned incl. internet. Kontakt mig på 53593157.

mvh

Jørgen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)