Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger teknisk dygtig(mekanisk) til udvikling af produkt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil høre Jer på Amino om I kender nogen som er teknisk dygtig til ting der fungere mekanisk? 

Jeg skal have hjælp til et låse/lås op system og mangler en som kan tegne det, så jeg kan give det videre og få lavet arbejdstegninger over det. Jeg har overordnet ideen til hvordan det skal fungere, men mangler at få alle detalijerne ned på et stykke papir. 

Hvis I vil have det uddyb, så spørg gerne eller send en privat besked

Simon Overgaard

 

 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du burde få admin til at ændre overskrift til "teknisk tegner søges" 

Jeg vil tro at de fleste studerende ude på DTU vil tilbyde deres hjælp for 1000 kr. Jeg tror stadig det er en del af deres pensum at kunne teknisk tegning.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg kan se dette er et indlæg af ældre dato efterhånden - har du fundet hjælp til ovenstående opgave ?

Ellers kan jeg måske hjælpe.
Kan du forklare mere om opgaven? - Et det en produktudviklingsopgave eller "rentegning" af det eksisterende projekt - Det står lidt uklart for mig.
DU er meget velkommen til at skrive PB hvis det har interesse

Mange hilsner

Rene Borup-Jensen

Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Opgave gik ud på at man skulle lave en låse/låse op teknik, fordi jeg ikke kan finde ud af det. Derudover skal jeg have alle tegninger over den, så jeg vil kunne smide dem i 3D printer. Så det er både produktudvikling, men og rentegning af projektet. 
Jeg har fået noget til at hjælpe i første omgang.  :)

Simon 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)