Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til B2B salg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Gixmo.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har det sidte års tid arbejdet med en online service, som er ved at være klar til lancering. Jeg har et godt kendskab til branchen og dets kunder da jeg selv har arbejdet inden for området.

Servicen skal sælges til B2B kunder som har en shop eller online service, og derfor søger jeg en partner der kan stå for B2B salg og generelt sparring omkring produktet. Mine egne egenskaber er primært programmering, design og andre lignende områder. Til dagligt driver jeg en webshop med tilbehør til computere, tablet, smartphones m.m. og har derfor også en rimelig indsigt i hvordan adversering og seo fungerer - omend det ikke er mit speciale. 

Derudover er jeg 22 år, bor i København og skal til at begynde på min professionbachelor i Web Development. 

Jeg har bevidst fravalgt at skrive hvad denne online service går ud på, ikke fordi det er hemmeligt, (fortæller der gerne på mail) men fordi jeg ikke ønsker at denne debat skal ende ud i at handle om servicen.

Hvis du er interesseret i at vide mere og se produktet, så skriv til mig, enten her på Amino eller på mail, jonathan.parisi@me.com 

Rigtig god sommeraften
Jonathan 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)