Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores ny designet webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg og min partner har lavet om på vores webshop's udseende og design. Før vi går igang med at markedsføre os, vil vi rigtig gerne høre feedback på vores shop. Om det er en lille fejl, konstruktiv kritik eller større fejl. Kom med jeres feedback.

Vores webshop: http://www.onkelbillig.dk/   

Venlig hilsen Simon 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke Jeres "logo" ser ret godt ud. Få lavet noget grafik med en "tegneserie-onkel" og Jeres firmanavn. Det tro jeg både kunne være sjovt og se godt ud.

I skriver I hele tiden holder øje med Jeres konkurrenters priser, og skriver at man skal kontakte Jer, hvis man finder produktet billigere. Hvorfor ikke reklamere lidt mere med at I har prisgaranti - Tror helt sikkert det er noget der øge konverteringsraten.

På produktsiderne går billedet ikke helt op til kanten - Det virker mærkeligt?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. Vi har kigget lidt på at ændre "Derfor skal du køb hos OnkelBillig.dk". Angående det med logo'et, kan du så anbefale et godt redigerings program, som kan få teksten i fuld opløsning. 

Hilsen Simon

 

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop! Hvis jeg skulle sætte en finger på noget, er det følgende;

- Det er svært at se tekstfelterne, når man går til indkøbskurven. Selve feltet kunne godt være markeret mere, ligesom under jeres kontakt side.

- Under jeres om os side, skriver i at der er mere information på kontaktsiden, der burde i lave et link, så man ikke behøver scrolle op også gå til kontakt siden.

- Jeres footer er lidt tom

- Havde faktisk lidt svært ved at finde indkøbskurven, selvom det virker meget godt at den ligger nede i bunden. Evt. lidt mere synliggørelse af den.

- Personligt er jeg ikke vild med jeres logo/header i toppen. Det ligner det er lavet i Paint. (no offense)

- Favicon?

Håber det kan bruges. :) Ellers rigtig flot webshop som sagt. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback. VI har kigget på nogen af de punkter og er igang med at løse dem ;-)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)