Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for at komme ud af start hullerne! Affiliate!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Iværksættere! :)

Jeg er sgu meget interesseret i Affiliate, nu har jeg læst og søgt en masse, og kan ikke finde hoved og hale i alle tingene.. Hvad er 100% forskellen på partner og Annoncør - Hvordan fungere de forskellige ting i det, kan læse mig til at det koster penge ( minimum 1000 kr ) hos partner-ads. som annoncør i hvert fald. Gør det også det som Partner, og skal have et produkt for det ?

Tror jeg har forvirret mig selv til ekstremerne med alt den information! ville være rigtig glad for en masse god respons her :)

Mvh

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Annoncør: Hvis du har en webshop, og du ønsker at andre websites skal reklamere for din webshop, så er du annoncør. Du betaler for at din reklame vises på andres hjemmesider.

Partner: Hvis du har en hjemmeside, og du ønsker at sætte reklamer på for andre websites, så er du partner. Du tjener penge på, at sætte reklamer ind på din hjemmeside.

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu får brug for andre ting så bare skriv, så vil jeg lige se om jeg kan fiske et par sider frem fra listen over gode sager til affiliate :)

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forstået at Affiliate fungere på den måde, at du faktisk kan være mellemled.. Jeg kan starte en blogfacebook evt. Med et eller andet random navn, vælge en partner, og så f.eks sælge protein pulver, og derved få penge, ved at kunderne køber produktet igennem mit link.. På den måde at jeg ikke behøver at have en hjemmeside, jeg behøver ikke have mit eget produkt, jeg behøver kun markedsføre for deres produkt... Det så forkert antaget kan jeg regne ud? 

Og tak for svaret :)

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er altid frisk på at udvide min viden! Så har du noget guf, vil jeg rigtig gerne læse om det!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stærkt overvejet det!

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan Facebook har det med, at man reklamerer alt for meget på deres side, men måske er der en, som er lidt klogere på det punkt, som kan hjælpe lidt :)

Jeg kan klart anbefale nogle begynder ting såsom Halfdan Timms side:

http://halfdantimm.dk/passiv-indtaegt-nicheside

Kan også anbefaler at du tager et kig på Jonathan Lindahls blog:

http://www.jonathanlindahl.dk/affiliate-marketing/

Der er også lidt om at skrive tekster her:

http://simongrevang.dk/lav-en-god-seo-tekst/#more-1065

Hvis du er mere ovre i noget med et digital produkt så kig lidt på denne side:

http://onlinebijobber.dk/

Håber der er lidt, du kan bruge :)

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Jeg går straks i gang med læse stoffet! Well, hvis du er sælger for en virksomhed, må du vel gerne reklamere med dit produkt der på :) ?

Det jeg mente med det, var egentlig bare om det er en mulighed med Affiliate - om man kan stå som en person og intet have, ingen produkter, ingen website, men bare en simpel blog, uden at have et fysisk produkt, uden at have mit eget lager.. bare sælge og få penge for leads/salg.. Sådan har jeg nemlig forstået :)

Mvh

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ME-:
Jeg har forstået at Affiliate fungere på den måde, at du faktisk kan være mellemled.. Jeg kan starte en blog på facebook evt. Med et eller andet random navn, vælge en partner, og så f.eks sælge protein pulver, og derved få penge, ved at kunderne køber produktet igennem mit link

Ja, du tjener penge på salg eller leads,  men det er i princippet stadig reklamer (eller produktfeeds) som du via et partnerprogram placerer på din hjemmeside eller blog, eller hvad du nu bruger som markedsføringskanal.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)