Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino taler med de grønne sejlere - er det godt??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Vi vil på Amino TV gerne til at lave lidt rapportage arbejde hvor vi dækker forskellige arrangementer og besøger spændende startups.

Sidst har vi besøgt GoBoat som er en ny turist attraktion i københavn.

Se videoen her: (15 minutter)

http://www.amino.dk/tv/goboat 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad I synes om indholdet og videoen generelt. Er der noget vi kan gøre bedre?

Vi er igang med at finde den rigtige form og da indholdet er tiltænkt jer brugere her på Amino er det meget vigtigt for os at I er med til at forme konceptet.

Så kom endelig med jeres uforbeholdne mening :-) 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fredag eftermiddag er måske ikke det bedste tidspunkt at bede om feedback på et projekt ;-) 

Jeg prøver igen Mandag.

God Weekend Amino!

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er fedt at I er ude hos nogle iværksættere, men formen minder mig om nyhederne, både i form af kameraføring og hastighed.

I hjælper ikke dem i interviewer. I starter ud med et spørgsmål om koncept, og en af stifterne begynder at tale flyvsk om at hilse på folk på vandet. Konceptet bliver først lagt helt frem 1 minut og 45 minutter ved at intervieweren henkastet spørger om bådudlejning.

Jeg kunne godt tænke mig at konceptet blev fastlagt lidt tidligere i forløbet, så man var helt sikker på hvad der foregik, og måske gemte de der flyvske visioner om at hilse på hinanden på vandet, og atmosfæren til senere. 

1. Hvad er det de laver?

2. Hvordan tjener de penge?

3. Hvordan er de kommet til der hvor de er i dag?

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Super god og brugbar kritik! Tak for det, det vil vi tænke over til næste gang :)

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels.

Jeg er en smule med hvad Kasper siger her, jeg savner informationer og evt. lidt forarbejde inden sådan en video bliver optaget?

Lad mig uddybe :-)

Har nu set hele videoen af 15 minutter, jeg kendte ikke til konceptet inden, og havde aldrig hørt om det, så valgte bare at se videoen og håbede den ville besvare mine spørgsmål.
Men efter at have set den sidder jeg stadig tilbage med..
 - Hvad koster sådan en tur?
 - Er der et bestemt område man sejler i eller hvordan?
 - Kan vi få lov til at se lidt til bådene, både design og funktionsmæssigt?

Ud over dette, så ved jeg godt der er en masse forarbejde der skal til for at lave sådan en optagelse som denne, men kunne godt tænke mig, at iværksætterne selv måske vidste hvad der skulle ske?
De er jo også interesserede i at fremstå professionelle og få så meget reklame ud som muligt, plus besvare spørgsmål til bedste evne.
Men det virkede lidt som om de ikke var forberedt på hvad i ville spørge dem om? De snakkede lidt til højre og venstre, og meget af det der blev sagt virkede som spild tid fordi i enten ikke stoppede dem, eller de endnu ikke havde nået deres pointe :-)

I min mening, kunne en video som denne sagtens have nøjes med den halve tid, og få flere informationer givet ud til seerne, hvis man gjorde lidt mere ud af forberedelsen :-)

Med alt det være sagt, så er det rigtigt spændende med videoer fra andre iværksættere, det er sjovt at følge med i hvordan de har gjort, og hvordan de ønsker at føre konceptet videre, inspiration til alle os der selv er igang med et start-up :-)

Håber i kan bruge det hele til noget.

Mvh. Sebastian Dyberg 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Mange tak for den uddybede kritik, det hjælper os rigtig meget at høre hvad i synes om det. 

Det skal du have mange tak for, vi forsøger at arbejde med jeres forslag til næste gang :-)

Vi forsøger som regel at forberede folk på hvad de bliver spurgt om, men jeg tror vi kan gøre mere ud af at gøre det klart hvad vi gerne vil have ud af deres svar.

Jeg er meget glad for at høre at du synes om det og at det er inspirerende, det er også meningen og vi vil meget gerne lave meget mere af denne slags videoer fremover og besøge en masse iværksættere :)  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)