Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern linkstruktur - Et hurtigt spørgsmål :) !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :)

I forbindelse med at jeg skal til at lave en mere omfattende intern linkstruktur har jeg lige et hurtigt spørgsmål.

På min hjemmeside der handler om snørebånd har jeg flere produkter der ligger tæt op af hinanden hvor de er samme farve.

feks:

runde røde snørebånd

flade røde snørebånd

ovale røde snørebånd

Jeg har så lavet en specifik side der skal handle om røde snørebånd.

Det jeg så havde tænkt mig var at linke fra de relevante sider (runde, flade, ovale) om røde snørebånd til denne hovedside for røde snørebånd, så Google forstår det er denne side der handler om røde snørebånd.

Mit spørgsmål går så ud på om jeg i selve link kun skal linke på LINK->røde<- LINK snørebånd,

eller på hele ordet -  LINK ->røde snørebånd<-LINK

 

Siderne der linkes fra skal ikke ranke på ordet snørebånd, så tænker det er lige meget om man tager værdien fra dette ord med i linket.

Sætter pris på alle svar ! :)


Venlig Hilsen


Christian.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis temaet for siden er "røde snørebånd", er det bedre at bruge "røde snørebånd" end "røde" som linktekst i links til denne side. Det er der to grunde til:

1) For dine brugere fremgår det mere tydeligt hvor de lander, når de klikker på linket
2) SEO forbedres fordi linkteksten passer med temaet for den side der linkes til

Christian:
Siderne der linkes fra skal ikke ranke på ordet snørebånd, så tænker det er lige meget om man tager værdien fra dette ord med i linket.
Linktekst optimerer primært den side der linkes til, ikke den side der linkes fra.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for svaret ! :)

//Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)