Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Status, her 7 måneder efter en personlig udfordring!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

For ca. 7 måneder siden, gav jeg mig selv en udfordring - nemlig at udfordre de på daværende tids allerede etablerede chat support systemer på markedet, og det kun fordi jeg stod og skulle bruge et chat system til min webside og ikke mente de kunne tilbyde det jeg ønskede.

Jeg ønskede ved hjælp af moduler at kunne vælge funktioner til og fra, som det passede mig, hvilket ikke var (eller så vidt jeg ved stadigvæk er) muligt… Før nu Stick out tongue

 

Min personlige udfordring har gjort, at jeg siden februar hverdag via Skype har siddet med en koder og lavet på chat support systemet (jeg var ide og designer og han kodede det hele sammen) - og jeg må indrømme, at der har været gode og dårlige dage i hele forløbet.

Her en hulens masse penge fattigere og en masse cola og kaffe rigere, og med en kæreste som ikke gider høre mere om projektet, kan jeg endelig fejre udgivelsen af første version af www.victorchat.dk

 

Hvad er VictorChat?
VictorChat er et SAAS chat support system, hvilket betyder at al systemkode ligger på vores server, med undtagelse af en lille html kodestreng, som kopieres over
på de websider, man ønsker chat vindue skal vises på – Simple as that!

Gratis kontra Moduler
Som skrevet tidligere i teksten kan jeg godt lide selv, at vælge til og fra, hvilket jeg tror de fleste har det på samme måde. Derfor besluttede jeg allerede i starten af projektet, at gøre VictorChat basis ejer profilen gratis.

Det betyder at man kan opsætte VictorChat på sin webside og yde support helt gratis, og endda med en masse fede funktioner. Ønsker man endnu flere funktioner, så tilkøber man dem via moduler - alt efter hvad man kunne tænke sig (der udvikles hele tiden nye moduler -idéhjulet kører stadig på højtryk).

 

Amino tilbud
Da jeg selv bruger de tilbud man får herinde, vil jeg gerne give tilbage i form af en Amino rabatkode på 10 % på alle moduler hver måned i hele abonnementstiden
Rabatkode: AMINO

Hårdt arbejde at nå hertil
Jeg håber, at I støtter op omkring www.VictorChat.dk og ikke nedgør projektet, da det har krævet en masse tid og hårdt arbejde at nå hertil.
Og hvad ville være mere cool, end at se en masse Amino brugeres websider benytte VictorChat Wink

 

 

Vil du benytte VictorChat Chat support systemet?

  • Ja, helt bestemt (0%)
  • Måske (43,5%)
  • Nej, ikke lige nu (21,7%)
  • Nope (34,8%)
  • Totalt antal stemmer: 23

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med udgivelsen, godt arbejde!
Synes chatten virker meget overskuelig og fint gennemtænkt - klart noget jeg vil kigge nærmere på i fremtiden.

Held og lykke med projektet!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med launch! 

Sådan et udviklingsforløb trækker tænder ud, ved det, for jeg har selv arbejdet 8 måneder fuldtids på udviklingen af et SaaS produkt nu Smile Så det er fedt at du er kommet så langt.

Jeg kan godt lide modellen med at lade produktet være gratis, og så have moduler man kan tilkøbe hvis man ikke kan "nøjes" med standard funktionerne. Jeg har selv valgt samme model i mit systems gratisvariant.

Jeg overvejer p.t. om jeg skal tilbyde chatsupport, så jeg vil helt sikkert prøve dit system.

Mvh Carsten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Yay, det ser godt ud!

Godt gået.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Tak for ordene, jeg er glad for at systemet virker overskuelig, da det har været tanken igennem hele projektet Smile

 

/Peter

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Tillykke med launch! 

Sådan et udviklingsforløb trækker tænder ud, ved det, for jeg har selv arbejdet 8 måneder fuldtids på udviklingen af et SaaS produkt nu Smile Så det er fedt at du er kommet så langt.

Jeg kan godt lide modellen med at lade produktet være gratis, og så have moduler man kan tilkøbe hvis man ikke kan "nøjes" med standard funktionerne. Jeg har selv valgt samme model i mit systems gratisvariant.

Jeg overvejer p.t. om jeg skal tilbyde chatsupport, så jeg vil helt sikkert prøve dit system.

Mvh Carsten

 

Hej Carsten

Tusinde tak for de flotte ord, det er fedt at få ros af en person, der ved hvor meget et sådan projekt kan slide på en (og familie).

Netop modulerne er det, der skiller VictorChat fra de andre udbydere at Chat support systemer, så jeg er glad for, at du kan lide ideen, og ja du skal selvfølgelig bruge VictorChat, når du skal vælge en chat. Nu vil jeg ikke fratage mig selv, et salg - Men hvis du venter lidt, og holder æje med Amino nyhedsbrevet, så skulle du gerne kunne spare en del penge på de enkelte moduler (hver eneste måned, så længe modulerne er aktive).

Vil gerne høre mere om dit SAAS produkt, hvis du ønsker dialog herom Big Smile

Men igen, tak for de rosende ord

/Peter

 

 

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Logistik og regneark:

Yay, det ser godt ud!

Godt gået.

TAK Big Smile

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Allshop.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Først tillykke med resultatet af den hårde indsats! Godt gået!

Dernæst, har jeg forsøgt at oprette mig - men får dog konstant fejl når jeg vil "add website". Invalid url. Men den skulle nu være temmelig valid. Måske det kun er mig der har problemet? Jeg kan da se det er lykkes andre at oprette sig.

Mvh

Christian 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super produkt du har lavet og alle de timer du har lagt i det. Hvad er planen fra nu af? Kunne være du skulle oprette en aftale med partner ads og tilbyde en fast lead pris, for dem som opretter sig, for at få flere til at prøve det?

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ChristianK:
Dernæst, har jeg forsøgt at oprette mig - men får dog konstant fejl når jeg vil "add website". Invalid url.

Hej Christian

Først tak for dine flotte ord, og herefter tusinde tak fordi du gjorde mig opmærksom på, at vi lige havde en bug, hivlket nu er rettet.
Man skriver blot www foran ikke andet (vi indsætter bagved http:// - Ikke at du skal bruge informationen til noget, men ville lige oplyse det)

Jeg vil meget gerne give dig en rabat på 10% på køb af vores moduler.
Rabatten gives hver eneste måned så længe det enkelte modul er aktivt. (Skriv lige privat til mig for, at få rabatkoden)

Og igen, tusinde tak fordi du gjorde mig opmærksom på fejlen.

/Peter

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)