Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødelokaler tilleje billigt i 8 Tallet - Øverst !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ...

Da Donald Trump bliver spurgt om "Hvad han synes der er det vigtigste når man driver forretning," svarer han: "At kunne imponere kunder med med de bedste kontorer og deres beliggenhed".

Vores lokaler slår det meste der er set i Danmark. Komplekset 8Tallet har vundet adskillige priser for verdens bedste arkitektur m.v. Kan ses på 8Tallet.dk

Lidt om lokaler:

Vores virksomhed har den fedeste penthouse beliggende i 8Tallet, 10-11 etage øverst oppe. Mange har tidligere spurgt om de kunne leje sig ind, hvilket ikke har kunne lade sig gøre før nu hvor vi ekspanderer med kontorer i udland. Udsigten fra vores penthouse er så betagende at så godt som alle kunder spørger om de må tage billeder af både udsigt og penthouse.

Link hvor man kan få et indtryk af penthouse:

https://www.facebook.com/8HouseBIG

Her er lidt facts:

I penthouse er der på 10 sal er der nyt mødebord med 12 flotte stole. Udsigten herfra er enestående, udover grønne Amager, direkte til Øresundsbroen, Øresund og Sverige. Sal 10 er på 50m2

Der er masser af A4 billedrammer hvor fx billeder af dit eget produkt kan placeres. Ligeledes i større rammer.

På 10 sal er der også stort køkken, med 4 hvide New York barstole. På 10 sal er der også også udendørsterrasse ca. 20m2 med udsigt udover hele Kalvebod Brygge ( Savannen ) og Køgebugt. Bør ses. Der er printer, kopi og scanner i mindre udgave. 

På 11 sal er der afslapningsrum med stor hvid, italiensk sofa med udsigt til 55" Samsung smart TV hvor præsentationer på TV kan afholdes. Der er DVD og 99 TV Kanaler og Netflix. Herfra 11 sal er der igen fantastisk udsigt udover Kalvebod Brygge og Køge Bugt.

På 11 sal er der også et flot værelse i hotelstil på ca. 20m2 der bliver benyttet til gæster fra ind- og udland. Dette værelse kan evt. hurtigt laves om til kontor. På 11 sal er der toilet og bad. Sal 11 er på 50m2 plus 20 m2 terasse.

Med til dette lejemål kan også lejes helt specielle lokaler om man har brug for at afholde større arrangementer. Midt i 8Tallet.dk er der fra 2-11 sal møde/festlokaler med plads til 60 personer/spisene på 11 sal samt lærred og overheadprojektor. På 2 sal er der plads til 40 personer. Mellem 2 og 11 sal er der barer, lounges m.v.

Vedr. penthouse på 10-11 sal der har den bedste udsigt i 8Tallet.dk tilbyder vi:

- at 1-2 seriøse iværksættere kan leje sig ind på fast månedsbasis.

- at alle seriøse iværksættere kan leje sig ind på timebasis ( mindst 2 timer )

- at kunne leje lokalerne ud på weekendbasis

- at kunne tilbyde dig/jer en mere end fair leje

Vedr. de store lokaler fra 2-11 sal kan vi også finde en mere end fair pris hvor man lejer fra 9:00 - 9:00 Vi er under 5000 kr. for et døgn her.

Penthouse er meget specielt indrettet med trekantsbroer i loft ( broer man normalt bruger til modeshows) og lyssætning i mange farver i bro, bag sofaer m.v. Der er en stor biopejs der er hyggelig om vinteren, hvor man ofte også kan bruge udendørsterrase.

Der er masser af parkeringspladser og parkeringshus.

2 min. gang fra Robert Jacobsens Vej hvor penthouse ligger er der 12 min. til/fra Kongens Nytorv med metro og 8 min. Christianshavn.

Har du selv en ide hvor vores lokaler fx kunne bruges som IVÆRKSÆTTERHUS og vi kan hjælpe hinanden bl.a. med kontakter, da bare fyr løs.

Om interesse haves bedes du/I kontakte min person via email: 8Tallet.penthouse@gmail.com

Du er også velkommen til at sende en sms på tlf. 3131 4140. 

Da min egen far netop er gået bort har vi travlt i familen netop nu. Så derfor har jeg desværre ikke tid til samtaler disse dage. 

Mange hilsner,

Eric Mortensen

PS: Der er sikkert en del ubesvarede spørgsmål, men de besvares via email og så hurtigt som muligt når tid haves.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)