Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Legetøjsforhandlere søges! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Er der nogle af jer der sælger legetøj, enten fra en fysisk butik og/eller webshop?, - Så har I måske lyst til at blive forhandler!

Vi har udviklet et NYT DANSK MÆRKE indenfor lækkert kreativt legetøj i super kvalitet.

Legetøjet bliver allerede solgt i detailhandlen, og vi vil meget gerne i kontakt med flere forhandlere.

Interesseret? Så send mig meget gerne en besked, og I kan høre mere om vore produkter og fordelene som forhandler! :)

Fortsat god dag! 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Plusmedlem eller ej - det er ikke god skik at poste det samme indlæg 3 gange No

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Fru Hartmann,

Jeg er ny på Amino, og jeg meldte mig ind, fordi det var min opfattelse, at man her hjalp hinanden som iværksættere...?

Personligt ville jeg ikke mene, at jeg hjalp andre med en sådan kommentar, - men OK. sådan er vi jo så forskellige...

Derfor vælger jeg at ønske dig en fortsat god dag og al mulig held og lykke med din virksomhed!

Bettina

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 59
Fra  B-engel Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil godt høre mere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sina,

Tak for din besked :)

Vi har fået udviklet vores kreative legetøj, fordi vi synes, at der manglede noget på markedet for den gruppe af piger i 5-10 års alderen, - som ikke går vildt meget op i heste eller har lyst til at designe kjoler. Ikke fordi der på nogen måde er noget galt med det, men vi ville bare gerne skabe et alternativ.

Derfor har vi fået produceret nogle super lækre kreamapper med masser af søde stickers, en bog med små fortællinger, opgaver, opskrifter og masser af plads til dekorationer og egne tegninger, venindekort som man kan udfylde, pynte og bytte med hinanden samt "magiske blomsterfrø" (for de endnu ikke har bestemt sig for, hvilken farve de vil være:) Derudover har vi fået lavet ekstra stickerark som man kan pynte med, enten som tilkøb til kreamappen og bruge dem der, eller man kan bruge dem som deco på ens egne kreative "gør-det-selv" ting. Pakker med venindekort og stickers har vi også fået lavet.

Det var sådan lige den den helt korte version, og jeg vil gerne fortælle dig meget mere :)

Sælger du legetøj fra en fysisk butik og/eller fra nettet... eller?

Glæder mig til at høre fra dig igen, - send gerne en personlig besked for mere info :)

Bedste hilsner og fortsat god aften!

Bettina

Fra Horsens
Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 59
Fra  B-engel Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina tak for hurtigt svar vi er igang med at lave en webshop, men vi sigter mere til børn i alder 0 til 4 år, så det passer desværre ikke helt ind. Men held og lykke

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret. Jeg mangler lidt til den aldersgrupper. Har du billeder?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "MyOhmRho",

Tak for din besked :)

Jeg har lige sendt dig billeder + lidt mere info i en privat besked.

Skriv meget gerne tilbage for flere oplysninger! 

Fortsat god dag!

Bedste hilsner
Bettina 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)