Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Feedback på Webshop - SunSale.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Så kom dagen, idag har jeg åbnet min første webshop. www.sunsale.dk :-)

Jeg ville sætte rigtig stor pris på det hvis I gad komme med feedback, ris og ros + rettelser.

Ting jeg allerede er opmærksom på, som jeg er igang med at ordne:

- leveringstid på produkter

- Nye Produktbilleder!!

Tak på forhånd :)

De bedste hilsener,

Asger

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Jeg synes det er en meget stilet og flot webshop du har lanceret. 

Af ren nyssgerighed... Kan du virkelig tjener penge på et sælge et par Wayfarer solbriller til 25.- med fri fragt? :-) 

Vh.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Mange tak for feedback! :)

Ja og nej - Det er en del af en samlet forretningsmodel, hvor det er mersalget der genererer overskuddet.

Solbrillerne er kundemagneten om man vil, som ikke laver noget nævneværdigt overskud :)

De bedste hilsener,

Asger

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Dejlig stilrent design, så jeg giver den Yes

Jeg er blevet miljøskadet af mit eget projekt VictorChat, og må derfor lige kommentere, at det vil være endnu federe, med en chat support på websiden, nu du sikkert alligevel er online mandag - lørdag 12:00 - 18:00 få at besvare support emails.

Og, som jeg altid siger; Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!

Skriv privat hvis du ønsker at få 10% rabat på alle moduler hver måned i hele abonnementstiden.
Selve ejer profilen er gratis, så du vil sagtens kunne oprette dig her nu og indenfor 5 minutter tilbyde support på sunsale.dk

/ Peter

 

 

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Stilet og fin side, let overskuelig og man finder nemt rundt :-)
Som du selv siger, så skal der nogle nye produktbilleder til, da de helst skal være ens, og evt. i samme baggrundsfarve, men er du igang med, så det er perfekt :-)

Ud over dette, så syntes jeg den røde boks med "Kundeservice" irritere mine øjne, nu er farve temaet generelt overholdt og er rigtigt pænt, så syntes jeg ikke den røde farve passer ind, da den popper op i hovedet på mig, vil hellere ligge mærke til produkterne end din kundeservice ;-)

Hvis man ligger noget i indkøbskurven, så kommer det op i menuen hvor meget man har liggende, det er rigtigt fint, men hvorfor lave det i samme farve som et aktivt menu-punkt?
Når det er den farve så kan man blive snydt til at tro, at man ikke kan klikke på kurven, da det aktive menu-punkt jo som regel er inaktivt i menuen :-)
Hvorfor ikke lave det hvidt også, og så brunt når man er inde i kurven? :-)

En sidste ting, når man trykker på sin indkøbskurv, så kommer boksen frem alt for langt mod venstre, ville det ikke se pænere ud hvis boksen kom frem lige under indkøbskurven? :-)

Mvh. Sebastian Dyberg 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Mange tak for feedback! Er ikke helt sikker på hvad du mener med kurven oppe i menulinjen. Det ville være smart at have kurven i en anden farve, men jeg mener at der er nogle begrænsninger i vores design.

De bedste hilsener,

Asger

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tak for dit input, god idé! Vil se nærmere på idéen i fremtiden.

De bedste hilsener,

Asger

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Flere der evt. vil tage et kig? :) www.sunsale.dk 

De bedste hilsener,

Asger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)