Hej, Jeg har i en længere periode kørt med provisions afregning til 1 sælger, det fungerer rigtig fint og alle parter er glade... Så lang så godt :-) Nu har jeg fået knyttet 2 folk mere til, der også skal have provision af de opgaver og salg de er involverede i, og så begynder min hovedpine lidt - sagens kerne : 1) vi har 3 forskellige provisions satser, alt efter vedkommendes engagement og involvering i det aktuelle salg eller projektløsning (det er oftest en vikar der har været lejet ud til en virksomhed og så skal sælger have X % af overskuddet. 2) Vi bruger Danløn til at lønne vores vikarer 3) Vi bruger E-conomics til at sende fakturaer og bogføring. Er der nogle der kan komme med et godt indspark til, hvordan jeg bedst, og lettest, muligt holder styr på, hvor meget der skal gives i provision ? 1mand var relativt simpelt at holde styr på - om ikke andet kunne jeg printe de relevante fakturaer og en kopi af lønsedlerne for så at tegne og fortælle lidt på dem og den vej komme frem til tallene, MEEEN der må være bedre og mere tidsbesparende metoder. Af hjertet tak derude /Jacob - VikarDanmark |
Ikke en eneste ? Mon det er solen der trækker folk væk fra skærmene :-)