Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling og kort, mest oplagte betalingsservices

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, min partner og jeg sidder og er ved at planlægge vores nye webshop og har aftalt nogle ting med et par leverandører, så vores importmessige handler er nogenlunde sikret. I øjeblikket sidder vi og er næsten klar til at sætte vores webshop op, men vi ville lige høre nogle af jeres meninger for de forskellige betalingsservice. Hvilke forskellige services, skal man starte med at sætte op, hvilke er der størst chance for købere har til rådighed, og hvis nogle af jer, måske lidt mere erfarne hoveder inden for branchen, sidder inde med nogle forskellinge kort statistikker, med hensyn til Visa, Mastercard, Visa Elektron og PayPal mm. Ville vi være meget taknemmelige for at høre videre om dem. Vores største spørgsmål er om det ville være det værd at sætte flere forskellige betalingsservices op, eller om PayPal og Visa er nok for den gennemsnitlige borger.

På forhånd, rigtig mange tak :)

Rasmus

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kreditkort og debetkort (med undtagelse af Dankort) er de vigtigste, at kunne tage imod... Rene Dankort udgår nemlig en nærmest ikke eksisterende del af alle udstedte kort...

Så Visacard, Mastercard, Visa Electron, Mastercard debit (eller hva det hedder) mm er dem, som er vigtigst at få... Det kan evt også ske via Paypal...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har priser på sådan et system og opsætning, og vil i smide et evt. link op, kunne være lækkert.

VV

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Overvej at få en konto hos Select Nordic, når det endelig bliver lanceret. Du kan skrive dig på, på www.SelectNordic.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Rene Dankort udgår nemlig en nærmest ikke eksisterende del af alle udstedte kort...

Afhængigt af den forvente omsætning på Dankort og VISA/Dankort, kan der være en økonomisk fordel ved at tage imod Dankort. (Kortere afregningstid, lavere omsætningsgebyr).

Hvilke services i skal tilbyde afhænger også lidt af hvad i sælger, og til hvem i hvilket land.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den største fejl i kan lave, er i hvert fald "kun" at tage imod rene dankort. Det udelukker en stigende kundegruppe, da særligt internationale debitkort (MasterCard debut, visa debut, etc) i stigende grad bliver udstedt. Det er ligesom at gå ned i din lokale kiosk, købe en 6-pak og så tager de ikke imod dit MasterCard. Hvad gør du? Går 1 km til nærmeste hæveautomat, eller 100 meter til nærmeste fakta?

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har set i flere indlæg, at folk hælder til paymill og Braintree, hvad siger i? :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

De skulle begge være oplagte muligheder, som jeg helt sikkert også vil prøve af, når jeg når udover idefasen på mit projekt :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Elmkvist Snabe:

Fashion-Seller:
Rene Dankort udgår nemlig en nærmest ikke eksisterende del af alle udstedte kort...

Afhængigt af den forvente omsætning på Dankort og VISA/Dankort, kan der være en økonomisk fordel ved at tage imod Dankort. (Kortere afregningstid, lavere omsætningsgebyr).

Hvilke services i skal tilbyde afhænger også lidt af hvad i sælger, og til hvem i hvilket land.

Det er korrekt, men det ændres fra 01-01-2015 :) Der træder de nye EU regler i kræft, som regulerer disse kortfirmaers %-satser...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)