Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en ide til en ny dating side. Hvad vil det koste at få en dating side op at køre?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg håber helt bestemt du får din datingside up and running. :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
Gab og zzzz

NoStar

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ejendomsinvestor:
Sorry, men jeg forstår ikke hvorfor du klikker ind og kommenterer nedladende på en tråd, der i overskriften ret klart melder ud hvad det drejer sig om.

Ja..overskriften fortæller en tanke,,, og personen ønsker en ca. pris på en tanke...  Absurd og tidsrøvende mener jeg at gå i dybden med - da der ikke findes nogen der kan det.. derfor bliver det et GAb fra min side.

Har selv haft  Danmarks mest populære dating på print i 1996 . Jeg skulle bruge kr. ca. 50.000 til en rejse, så jag lavede hurtigt er samarbejde med firmaer rundt omkring i verdenen,, uden en krone i omkostning. næsten . jo 300 til den første avis annonce 

Efter 4 måneder havde jeg mine 50.,000 og afsluttede  -  og det var ikke et fup og fidus foretagende jeg havde,,,  men det blev det mest optimale på det tidspunkt  og til gavn.

Har senere så prøvet at have firmaer med 10 til 13 ansatte,,, og nogle med 4 til 5 stk...

Har startet op i en by med konkurenter - og disse 2 måtte senere  lukke.. eller rettere den ene lukkede og den anden flyttede ud af byen,

Det  er næsten korrekt at personligt har jeg nu overvejende kun har  fokus, på simple projekter, som minimum har et 2 cifret million omsætsnings niveau pr. land  pr. år - hurtigt og billigt - som jeg kalder missing Links.

Dette er  så min evne og som jeg opdagede spontant på mit dating koncept i det små..- som jeg brugte i mine virksomheder 

Det jeg siger gab til er personers totale mangel på egen indsats, til at forstå deres egne tanke.s omfang..og endnu værre at forlange at andre skal..

H app

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nogle gange skal der bare svares.. og det bliver så her.

Hej Henrik

Skønt for dig at tingene er lykkedes for dig - eller det det?

Du bryster dig frem med din populære datingsite og dine ansatte.


Hvorfor så dine negative respons?
Måske fordi ... nej her stopper jeg så.. kan ikke vide hvad der sker i dig, blot konstantere at din adfærd er et produkt af din dit eget liv og resultater. Altså GAAB måske?

Op på hesten "med os alle igen".

God dag.

Kim 

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej A.M.

Vi har et 90-95 pct. køreklar datingsite, som du har mulighed for at købe dig i ind. Lad os høre fra dig, så vi kan se om kemien passer og så vi kan høre om din nye idé. Smile

Mvh. NTL Trading

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej A.M.

Hvis du er seriøs og ønsker kontakt med et firma, som kan hjælpe dig med at komme i gang med en datingside og som allerede har et domain, så kontakt mig på mail: brizarr@hotmail.com

Mvh. NTL-trading

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik AP:

Ejendomsinvestor:
Sorry, men jeg forstår ikke hvorfor du klikker ind og kommenterer nedladende på en tråd, der i overskriften ret klart melder ud hvad det drejer sig om.

Ja..overskriften fortæller en tanke,,, og personen ønsker en ca. pris på en tanke...  Absurd og tidsrøvende mener jeg at gå i dybden med - da der ikke findes nogen der kan det.. derfor bliver det et GAb fra min side.

Har selv haft  Danmarks mest populære dating på print i 1996 . Jeg skulle bruge kr. ca. 50.000 til en rejse, så jag lavede hurtigt er samarbejde med firmaer rundt omkring i verdenen,, uden en krone i omkostning. næsten . jo 300 til den første avis annonce 

Efter 4 måneder havde jeg mine 50.,000 og afsluttede  -  og det var ikke et fup og fidus foretagende jeg havde,,,  men det blev det mest optimale på det tidspunkt  og til gavn.

Har senere så prøvet at have firmaer med 10 til 13 ansatte,,, og nogle med 4 til 5 stk...

Har startet op i en by med konkurenter - og disse 2 måtte senere  lukke.. eller rettere den ene lukkede og den anden flyttede ud af byen,

Det  er næsten korrekt at personligt har jeg nu overvejende kun har  fokus, på simple projekter, som minimum har et 2 cifret million omsætsnings niveau pr. land  pr. år - hurtigt og billigt - som jeg kalder missing Links.

Dette er  så min evne og som jeg opdagede spontant på mit dating koncept i det små..- som jeg brugte i mine virksomheder 

Det jeg siger gab til er personers totale mangel på egen indsats, til at forstå deres egne tanke.s omfang..og endnu værre at forlange at andre skal..

H app

Ærligt Henrik, så synes jeg du skal tage din arrogante holdning og dine mange successer og finde et andet forum at genere. Jeg må indrømme jeg er godt træt af dine indlæg. Hvis vi iværksættere bruger meget spildtid på at spørge os frem, hvad kalder du så det at skrive lange nedladende indlæg til de "dumme" spørgsmål? hvor er din succes nu? ærligt.. hvis jeg skulle tro på du havde haft én eneste i dit liv, så ville du ikke være sådan en indgroet snerpet spade, der indtil videre ikke har skrevet nogle som helst konstruktive indlæg som er brugbare for os.

Yderligere så se på den måde du formulerer dig på. Ingen tager dig seriøst, hvilket naturligvis forklare din millionforretning forbliver en illusion. Umiddelbart virker du som typen der som barn var uden for, og brugte sin tid på at brænde myre gennem et forstørrelses glas.

Så uden at skabe for meget negativitet, så vil jeg bede dig om en tjeneste, at forlade Amino, og lad os andre seriøse komme til.

Fortsat god dag, og undskyld til ejeren af tråden for min opkast.

Keep up the good work

Emil

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A.M,

Hvis du stadig mangler hjemmesiden så har min partner og jeg en næsten færdigbygget datingportal du skal være velkommen til at købe billigt.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)