Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en ide til en ny dating side. Hvad vil det koste at få en dating side op at køre?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går med en ny ide om oprettelse af en ny dating side, som afviger fra de eksisterende dating sites. Er der nogen som kan hjælpe med en cirka pris på en køreklar side? Hvad vil det efterfølgende kræve af IT kendskab fra min side af, for at kunne opretholde siden? God weekend :) 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget vanskeligt at give en pris på en sådan side, da det er nødvendigt at kende kravene til den. Det eneste vi får at vide, er at den afviger fra eksisterende sites, og det er ikke tilstrækkeligt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

A.M:
Er der nogen som kan hjælpe med en cirka pris på en køreklar side?

Det kommer an på dine krav

A.M:
Hvad vil det efterfølgende kræve af IT kendskab fra min side af, for at kunne opretholde siden?

Det kommer an på dine krav

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere OpenSource dating side CMS. Måske du skulle starte der.

Eftersom du har en ide, så er det nok et spinoff af den normale model. Så hvis du skal have en udviklet helt fra bunden, ville jeg nok afsætte 100k til de mest basale funktioner. Men prisen kan hurtig stige hvis du ikke har gennemtænkt det 100%. Du kan evt. se om du kan få en udvikler med på din ide.

Held og lykke med dit projekt.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din idé alene handler om målgruppen, og du ikke har gjort dig tanker om tekniske krav, så kan du måske "nøjes" med en Wordpress installation og et dating theme som de nedenstående. Disse kræver ikke meget it-kendskab af dig, men har naturligvis sine begrænsninger. Fordelen er at du kan afprøve dit koncept for omkring 500 kr.:

http://www.premiumpress.com/datingtheme

http://themeforest.net/item/lovestory-dating-wordpress-theme/5087155

http://themeforest.net/item/sweet-date-more-than-a-wordpress-dating-theme/4994573?ref=athemez

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en PB med hvad du ønsker, jeg har tidligere lavet www.datingher.dk, hvor jeg også står for deres iphone app (som udgives om 1 uge).

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 9 person

Gab og zzzz

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Henrik AP:

Gab og zzzz

 

Ja du virker som en gammel, træt og til tider lettere udbrændt iværksætter.

Ja, der kan godt ind imellem være mange tråde vedrørende APP's mv., som ikke er lige interessante for alle. Men jeg tror at vi må acceptere, at Amino er et rummeligt forum og at tråde, der holder sig inden for iværksætteri - eller det at være selvstændig erhvervsdrivende generelt - er helt på omgangshøjde med spillereglerne.

Alle er startet et sted - jeg forstår på dine tidligere indlæg, at du ikke beskæftiger dig med noget der har en minimumsomsætning på mindre end 3-cifrede millionbeløb (i EUR går jeg ud fra) i samtlige lande inden for EU og at du uden videre kan spotte de psykopater, der huserer herinde. Du er formodentlig ikke kommet "så langt" i dit liv i første forsøg. Men det kan jeg selvfølgelig kun gætte på..

Sorry, men jeg forstår ikke hvorfor du klikker ind og kommenterer nedladende på en tråd, der i overskriften ret klart melder ud hvad det drejer sig om.

BR

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Flyttet.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejendomsinvestor:

Ja du virker som en gammel, træt og til tider lettere udbrændt iværksætter.

Ja, der kan godt ind imellem være mange tråde vedrørende APP's mv., som ikke er lige interessante for alle. Men jeg tror at vi må acceptere, at Amino er et rummeligt forum og at tråde, der holder sig inden for iværksætteri - eller det at være selvstændig erhvervsdrivende generelt - er helt på omgangshøjde med spillereglerne.

Alle er startet et sted - jeg forstår på dine tidligere indlæg, at du ikke beskæftiger dig med noget der har en minimumsomsætning på mindre end 3-cifrede millionbeløb (i EUR går jeg ud fra) i samtlige lande inden for EU og at du uden videre kan spotte de psykopater, der huserer herinde. Du er formodentlig ikke kommet "så langt" i dit liv i første forsøg. Men det kan jeg selvfølgelig kun gætte på..

Sorry, men jeg forstår ikke hvorfor du klikker ind og kommenterer nedladende på en tråd, der i overskriften ret klart melder ud hvad det drejer sig om.

BR

Jeg kan ikke være mere enig. Debatten her, må absolut være stedet at stille et hvert spørgsmål. Hvis man synes at et spørgsmål burde være indlysende, kedeligt eller andet, så lad da være med at kommentere. Vi ved ikke alle de samme ting, og det er jo derfor vi har et sted som dette, hvor man udveksle erfaringer. Som udgangspunkt må vi gå ud fra at en trådstarter stiller et spørgsmål oprigtigt, og derfor også bør behandles ordentligt, der bliver tomt her, hvis ingen til sidst tør stille spørgsmål, af frygt for at blive nedgjort eller svinet til.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)