Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Presseomtale på vores nummerpladeside :) Det luner og giver trafik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har tidligere efterspurgt respons på vores nummerpladeside www.nrpla.de (http://www.amino.dk/forums/t/233261.aspx) men uden at der kom noget feedback, sådan kan det gå :)

Men nu har vi fået noget mere liv på siden og en fornuftig online omtale, med dertilhørende rimelig stor omtale i den lokale avis.

http://aoh.dk/artikel/hjemmeside-sladrer-om-din-nummerplade 

Det gav en uventet stor mængde trafik, og opkald/kontakt der godt kunne komme mere forretning ud af, meget vildere end vi havde forventet :)

Lysten til at forbedre og udbygge den side, selvom indtjeningen er minimal blev i hvert fald forøget med et par tusinde procent - Og vi vil i høj grad forsøge at få mere omtale - Der er flere end vi havde forventet, der har interesse i at slå nummerplader og stelnumre op på kryds og tværs af (manglende) informationer, åbenbart :) 

Det er super fedt! :)

Helt sjovt var det, at journalisten selv havde brugt siden, før vi fik kontakt.

Ris/Ros/Kommentarer til siden er fortsat meget velkommen (Evt. I den eksisterende tråd).

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med omtalen.

Jeg har altid søgt på nummerplader og det er altid en anden hjemmeside som kommer op og det er den jeg bruger men må sige at jeres svar er hurtigere end den jeg bruger pt.

Men i skulle nok prøve og gøre noget ved det søge ord.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skolemat,

Hvorfor .de egentlig? Ville com eller dk ikke være bedre?

- Jeg har kastet et blik på hjemmesiden på mobilen, og siden virker godt nok tom/kedelig synes jeg? :)

Frank

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lykkebjerg

Søgeord kommer der nok lidt mere fokus på, på sigt - Men i første omgang tager vi det lidt stille med den del og holder os på at lave en løsning der teknisk er bedre end de andres :) (Og hastigheden skulle der helst ikke være nogen der kunne matche)

Frank, vi bruger .de for at lave den kortest mulige udgave af "nummerplade", altså nrpla.de :) 

Du har ret i at siden er rimelig tom/kedelig, og vi er nok nødt til at få fyldt lidt mere på siden, på sigt - Men jeg synes bare også godt om den helt simple stil, hvor der ikke er en hel masse overflødigt tekst og designfnider. Men i søgemaskineoptimeringens navn skal vi nok på sigt have lavet noget mere indhold. 

I første omgang bliver det dog fortsat flere funktioner, så vi som minimum kan det de andre sider kan, bare hurtigere :)

Tak for responsen

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået og god idé.

Held og lykke med projektet!

vh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)